Grattis Martha!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Camarotheking
  • Startdatum Startdatum
:D ok...jag kollade när jag kom hem från partyt i fredags...hmmm...halv 4 på morron :angel:
Det var väl där jag såg det :rofl: :rofl:

Sen kollade jag igår på startlistan men såg henne inte....för jag trodde ju i min enfald att P21 alltid är första eller sista loppet :crazy:

Men NU har det klarnat...( tar en stund innan poletten faller ner :D)

Kuskens flyt håller i sig:)Tyvärr åkte han dit med FF men han var före den otrevlige förstekusken iaf :D

Hihi ja kanske det!Önskade att de bytte förstekusk men det händer nog inte.Så otrevlig människa som nuvande förstis har jag inte träffat på länge.Sandlådenivå :mad:

Jodå, han går på bete just nu. Känndes inte bra efter sista monte´loppet, iofs så har han inte varit riktigt bra sen vi tog av vinterskorna. :( Så nu får ha vila upp sig ett tag så tränar vi igång till hösten igen och använder våra 65 poäng till vintern istället. :smirk: Sommaren är inte hans årstid och dessutom dräller det ju av staarthästar nu, fattar inte vart alla kommer ifrån. :confused:

Ladyn står just nu nere på banan, ser riktigt lovande ut och har hört att det är fler som är lite imponerade oxå, så man kanske ska sälja nu. Tusenlappar blir ju inte halta. :cool: Nädå, hon blir nog kvar, jag skulle sakna mitt rivjärn om jag sålde. För att inte tala om vad jag skulle svära om hon presterar det som tros om henne.

Omnämnade och bild i ronden oxå? :bow: Jaha, vem har du mutat? :p

Lisa stod det då aldrig nå om... jo de två gånger hon gjorde sämre insats (sjuk) då vart hon ta mig fasen FLOPPEN! :mad: :mad: :mad:

Man ska inte ha så töntiga namn på hästarna...lite fantasi så kommer dom med i rubrikerna :rofl: :rofl:

Ajax K städade rent på V5...tex :D :D

Den vackra har haft många rubriker...Å nu Ville :love: :love: :p :p

Hmmmm.....vet du vad jag har gjort då :crazy:
Jag drog iväg med min andra fölmärr(märtha) till hingst idag.......törs inte säga nåt till gubben :angel:

Men jag prutade gött :rofl: :rofl:

Så nästa år blir det TVÅ att döpa....du Milde :eek:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Den 19-23 februari 2025 är Gothenburg Horse Show äntligen tillbaka i Scandinavium. Nu släpps årets program och det bjuder på såväl...
Svar
0
· Visningar
100
Senast: Gunnar
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
859
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Nu när vi (äntligen) har flyttat till skogen har katten fått börja vara ute. Troligen kommer hon med tiden upptäcka det här med jakt...
Svar
6
· Visningar
618
Senast: MiniLi
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
336
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama