GIDDE The One And Only

Kan bara :bump: och :bow: för Gidde & Åke....... och önska lycka till med världsrekords försöket...... !!!! Det väntar jag med spänning på ......

Ja, nu har jag äntligen kommit hem även om det tog sin tid :D . jag får väl erkänna att vi missade planet på måndagmorgon :crazy: om det nu berodde på slarv eller att vi kanske inte var helt spiknyktra på söndagkvällen vet jag inte :crazy: :confused: . Helt säkert vet jag att vi helt enkelt försov oss, missade planet och skulle få betala 5 lakan enkelbiljett för att ta oss hem igen. Vi var tvungen att åka hem också för att vi hade häst till start senare på kvällen. Min chef såg ut såhär :mad: :devil: då han sa åt hon i kassan att han skulle gå och hänga sig :D .

Nåja, hem kom vi även om det blev dyrt. Vi var hos några hästägare på söndagkvällen och passade på att tjuvlåna datorn och se vad som hänt i cybervärlden men jag kunde ju liksom inte vara otrevlig och sitta vid den hela kvällen om du förstår vad jag menar...
mvh jesse

Liknande trådar

Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
17
· Visningar
3 510
Senast: MayGrace
·
Gnägg Jag är ett stort fan av A Song of Ice and Fire böckerna och som hästtjej så funderar jag ibland över hur hästarna delas in i böckerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 138
Senast: MJLee
·
Ridning Har en ridtravare här hemma som har fungerat som ridhäst de senaste 6-7 åren. Köpte den förra sommaren och hästen är helt ljuvlig att...
Svar
1
· Visningar
980
Senast: Ace
·
Utrustning Jag är i akut behov av nya sadlar till min häst. Dressyrsadeln som provades ut för ett år sedan av en erkänt skicklig sadelutprovare är...
2
Svar
25
· Visningar
12 235
Senast: ylvalill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV