Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Förutom vanliga frysmärkningen har en häst ACL 40 (om inte minnet sviker mig) infryst på halsen. Vad betyder detta? // Linda
Svar
5
· Visningar
1 111
Senast: mahlmt
·
R
Trav ska få upp en häst snart...en fyra åring äntligen blir det häst igen...så nu blir det till att ta ut licensen å grejer....om allt funkar...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: raven_82
·
Trav Man ser ju ibland hästar som går med grepp fram, guldskor eller brodd tex. Jag själv har faktiskt aldrig kommit i kontakt med en häst...
Svar
9
· Visningar
1 295
Senast: Rikkan
·
S
Trav Ikväll är det dags igen,till start med en för oss okänd häst.Raden ser inte kul ut,många galopper,men vem vet. Sist vann ju gubben ,men...
Svar
11
· Visningar
1 052
Senast: Lindi
·
S
Trav Hej! Jag har en russ travare efter TaysonII. Hon är ett två årigt sto som jag just kört in obs. hon har aldrig ansträngt sig. Jag tränar...
Svar
6
· Visningar
1 566
Senast: ghost
·
S
Trav Hörde från min f.d praktik i helgen. En av hästarna hade startats på Dannero (om ja inte minns fel) Och gallopperat bort sig. Vi hade...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: SessCa
·
J
Trav Licens till Monte\' kan man ta licens till monte' på jägersro? och är det någon som har tagit licensen?? var kan man hitta mycket...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: minihopp
·
T
Trav \"Min\" lilla gosehäst... "Min" gosehäst sprang provlopp ikväll. Han var så duktig och söt, men galopperade tyvärr en snutt på...
Svar
7
· Visningar
1 037
Senast: Tiore
·
A
Trav Tränar en 2-åring lite smått som senare ska i proffsträning. Allt har funkat bra men de senaste dagarna har han inte orkat som vanligt...
Svar
3
· Visningar
927
Senast: stally
·
C
Trav Rotation flyttas från Stig H.Jag ser verkligen upp till den mannen...
Svar
12
· Visningar
1 050
Senast: supersvanen
·
Trav jag vill väldigt gräna bli travkusk, kan man gå någon kurs för att få licens och börja köra? Täkte på lärlingslicens i första hand. Hur...
Svar
4
· Visningar
1 175
Senast: Lindi
·
Trav Var ute och red idag, vid min medryttarhästs stall finns en jättefin travbana. Så ser jag en travhäst som verkar trava jättefort. Wow...
Svar
13
· Visningar
1 223
Senast: SessCa
·
A
Trav Min ettåring skadade sitt höger öga i hagen igår, tyvärr så illa att vi fick bege oss till de härliga 30 milen med transport till...
Svar
14
· Visningar
2 326
Senast: supersvanen
·
Trav på Elitloppet. Har sökt men inte hittat något resultat...söker väl på fel ställen...
Svar
8
· Visningar
780
Senast: Hajjen
·
U
Trav One of world's fastest coldbloods, a finnhorse stallion Rick 19,6a, passed away few weeks ago, after passing the finish line in V75-...
Svar
1
· Visningar
861
Senast: Willeval
·
Trav Jag har tänkt att jag skulle leasa en travare...Men en liten fråga vad ska man tänka på innan man skriver kontrakt så att man inte blir...
Svar
2
· Visningar
1 000
Senast: nilema
·
J
Trav Jag har varit på forumet ex antal år och har fått en massa tips på min träning med trav. Kommer ni ihåg något speciellt som ni lärt...
Svar
6
· Visningar
871
Senast: ghost
·
C
  • Låst
Trav Jaaa. Gidde Palema är så bäst :love: har nyss sett elitloppet.. och det går inte att beskriva hur bra han är :rofl: Jag trodde först att...
Svar
1
· Visningar
859
Senast: ameo
·
Trav Vidare från försök 1- 1a Revenue 2a Gidde Palema 3a Malabar Circle Ås 4a Civil Action Vidare från försök 2- 1a Fräkke Fredrik 2a Kesaco...
Svar
19
· Visningar
1 300
Senast: Crazyy
·
Trav Suttit i veckan och tränat häst åt en bekant och tänkte på följande efter alla urspårade trådar om bakselar, backar och bromsar Tränat...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 461
Senast: jari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar