Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Som mer eller mindre självlärd inom travet under massor av år så har man ju skapat sig en och annan idé som man tror på för att detta...
Svar
10
· Visningar
2 269
Senast: stally
·
Trav Jag är helt ny på detta med trav (om man frånser spelande,och äger en f.d travshettis)Men hur mycket kostar igentligen en ev travare...
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: jari
·
T
Trav :angel: Jag måste ju berätta för ngn.. har en 4 års kallblodsdam här som idag gjorde något fantastiskt. Eftersom vi har lite dåligt med...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: Rikkan
·
Trav Så jag kan få drömma mig bort lite? :) :love: 2 3
Svar
47
· Visningar
2 875
Senast: cämela
·
Trav Såhär står det under "rekord" på min (rid)travare på ATG:s hemsida: Livs 18,2K 17,5M 18,3L 16,3aK 17,1aM 20,4aL 2001 18,2K 18,2aM...
Svar
7
· Visningar
1 047
Senast: Lazio
·
V
Trav Vad skulle ni säga om framtiden till ett sjuårigt sto med de här tiderna: Livs 26 2-2-1 18,3k 18,5m 19,2l 19,0am Nyfiken på vad ni...
Svar
6
· Visningar
862
Senast: ghost
·
Trav Jag har ett vbl-sto som nu använbds till ridning istället för trav. Men jag har börjat fundera lite på om jag skulle försöka köra henne...
Svar
4
· Visningar
877
Senast: ika77
·
Trav Fjanthästen är från och med nu enbart rid- och hobbyhäst. Hovslagarn har precis varit och spikat på ridskor. Så inga fler svammeltrådar...
Svar
10
· Visningar
959
Senast: Cilva
·
L
Trav Kan man ta ut B-tränarlicens trots att man är anställd hos en proffstränare??? Jag har ju skickat in min ansökan nu, men jobbar ju hos...
Svar
14
· Visningar
1 366
Senast: Lindi
·
S
Trav Måste man ha full stam och så på dem om man ska prova på trav? Har en liten shettiskille.. Hade gärna velat se bilder på nårra...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: ameo
·
A
Trav Kan man få lite tips? Min går nu 1.45 tempo, vad är rimligt att sänka dem i månaden? (underförutsättning att inga skador/reaktioner...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: anhe
·
C
Trav Tycker ni att det är jobbigt att höra om mitt "ältande" om Hajgubben så ska ni sluta läsa NU! Har varit ute och gått rätt mkt på...
Svar
18
· Visningar
1 421
Senast: Camarotheking
·
S
Trav Tycker här varit lite dött på sistone?!Kan berätta att min lille Supersvan fått sin licens så galant att hans första styrning som...
Svar
6
· Visningar
850
·
R
Trav som blir så less på allt detta rid folk??(kanske inte alla över lag men dom flesta) man funderar ju om dom har någonting innan för...
Svar
10
· Visningar
895
·
Trav Den trettonde juni är det dax för min ponnys allra första travlopp! Om ni visste vad vi kämpat för att ta oss så långt. Håll tummarna...
Svar
9
· Visningar
894
·
L
Trav Vad brukar gälla när hederspris tillfaller segrande ekipage ?? Ibland står det ju ägare, tränare, uppfödare, kusk etc och då är det ju...
Svar
5
· Visningar
1 405
Senast: lsz
·
G
Trav Fick med en fin lädergrimma med pållans namn på. När jag nu köpte min travare. Ägaren sa att den var från henne travar tid. Jätte fin...
Svar
6
· Visningar
1 052
Senast: Gilan
·
S
Trav Jag ska söka praktik i (trav)stall och har nyligen flyttat till Norrköping. Är det någon som vet om det finns någon sida online som har...
Svar
4
· Visningar
1 455
Senast: Sentenced
·
Trav Jag satt och räknade ut snittet på insprungna pengar. Min häst har i snitt sprungit in 4240:-/gång. Frågan är ju om man verkligen kan... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 631
Senast: jari
·
Trav Hastigt bestämdes att ett av stona ska till Norge på betäckning, hon skadade sig och i fredags bestämdes att vi chansar på betäckning så...
Svar
7
· Visningar
1 265
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka