Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Jag är helt ny på detta med trav (om man frånser spelande,och äger en f.d travshettis)Men hur mycket kostar igentligen en ev travare...
Svar
7
· Visningar
1 007
Senast: jari
·
T
Trav :angel: Jag måste ju berätta för ngn.. har en 4 års kallblodsdam här som idag gjorde något fantastiskt. Eftersom vi har lite dåligt med...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: Rikkan
·
Trav Så jag kan få drömma mig bort lite? :) :love:
2 3
Svar
47
· Visningar
2 865
Senast: cämela
·
Trav Såhär står det under "rekord" på min (rid)travare på ATG:s hemsida: Livs 18,2K 17,5M 18,3L 16,3aK 17,1aM 20,4aL 2001 18,2K 18,2aM...
Svar
7
· Visningar
1 041
Senast: Lazio
·
V
Trav Vad skulle ni säga om framtiden till ett sjuårigt sto med de här tiderna: Livs 26 2-2-1 18,3k 18,5m 19,2l 19,0am Nyfiken på vad ni...
Svar
6
· Visningar
858
Senast: ghost
·
Trav Jag har ett vbl-sto som nu använbds till ridning istället för trav. Men jag har börjat fundera lite på om jag skulle försöka köra henne...
Svar
4
· Visningar
874
Senast: ika77
·
Trav Fjanthästen är från och med nu enbart rid- och hobbyhäst. Hovslagarn har precis varit och spikat på ridskor. Så inga fler svammeltrådar...
Svar
10
· Visningar
954
Senast: Cilva
·
L
Trav Kan man ta ut B-tränarlicens trots att man är anställd hos en proffstränare??? Jag har ju skickat in min ansökan nu, men jobbar ju hos...
Svar
14
· Visningar
1 357
Senast: Lindi
·
S
Trav Måste man ha full stam och så på dem om man ska prova på trav? Har en liten shettiskille.. Hade gärna velat se bilder på nårra...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: ameo
·
A
Trav Kan man få lite tips? Min går nu 1.45 tempo, vad är rimligt att sänka dem i månaden? (underförutsättning att inga skador/reaktioner...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: anhe
·
C
Trav Tycker ni att det är jobbigt att höra om mitt "ältande" om Hajgubben så ska ni sluta läsa NU! Har varit ute och gått rätt mkt på...
Svar
18
· Visningar
1 384
Senast: Camarotheking
·
S
Trav Tycker här varit lite dött på sistone?!Kan berätta att min lille Supersvan fått sin licens så galant att hans första styrning som...
Svar
6
· Visningar
846
Senast: stally
·
R
Trav som blir så less på allt detta rid folk??(kanske inte alla över lag men dom flesta) man funderar ju om dom har någonting innan för...
Svar
10
· Visningar
894
·
Trav Den trettonde juni är det dax för min ponnys allra första travlopp! Om ni visste vad vi kämpat för att ta oss så långt. Håll tummarna...
Svar
9
· Visningar
890
·
L
Trav Vad brukar gälla när hederspris tillfaller segrande ekipage ?? Ibland står det ju ägare, tränare, uppfödare, kusk etc och då är det ju...
Svar
5
· Visningar
1 398
Senast: lsz
·
G
Trav Fick med en fin lädergrimma med pållans namn på. När jag nu köpte min travare. Ägaren sa att den var från henne travar tid. Jätte fin...
Svar
6
· Visningar
1 044
Senast: Gilan
·
S
Trav Jag ska söka praktik i (trav)stall och har nyligen flyttat till Norrköping. Är det någon som vet om det finns någon sida online som har...
Svar
4
· Visningar
1 439
Senast: Sentenced
·
Trav Jag satt och räknade ut snittet på insprungna pengar. Min häst har i snitt sprungit in 4240:-/gång. Frågan är ju om man verkligen kan...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 626
Senast: jari
·
Trav Hastigt bestämdes att ett av stona ska till Norge på betäckning, hon skadade sig och i fredags bestämdes att vi chansar på betäckning så...
Svar
7
· Visningar
1 263
·
Trav Har ni tips på några bra informations/läroböcker för trav/seldon/hur man kör osv osv osv??? Jag har nämligen inte hittat en ända :(
Svar
2
· Visningar
1 808
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka