En fråga till...

Oj, det här blev ju nästan pinsamt :o Min ena galopplystne, talanglösa, dunderlus har skrapat ihop knappt 300:-/start :crazy: ändå är han den häst jag tror mest på i stallet :crazy: Han har sån jädra fart i sig men tyvärr står det inte rätt till mellan öronen och han galopperar ofta och gärna 75% ungefär.

Min andra :love: galopplystne har ett snitt på 3548:-/start och han har galopperat i 85% av sina starter :crazy: .Tänk om den hästen kunde hålla sig på benen lite oftare och snittet skulle vara bra mycket högre.
mvh jesse

Men jag fick ju inte köpa honom av en viss "nn, hon var mycket tjusigare än dig" :devil: Jag vet inte vad han hade emot mig riktigt men helt klart föll jag inte han i smaken...eller så sprang jag bara inte som någon 'benson' och tjänade dem :confused:
mvh jesse

Sak du köpa Livet är en strid??? Känner igen det uttrycket från tiden jag tillbringade i ett visst stall på Bodentravet :rofl:
Bra stam iaf...

Mvh Johanna (vars pojkvän döpt en häst till Petpåtjen...)

Det värsta är att min käre pojkvän tagit efter uttrycket så det hjälpte inte ens att sluta vara där :crazy:

Livet är en strid..,som man aldrig kan vinna...så sant, så sant..nej jag ska inte köpa den, jag vill köpa den... Skillnaden är stor..Vill ha..
mvh jesse

Ja... Den mening kommer jag kunna i koma :rofl:

Ja, jag har hört ekon anda bort till Älvsbyn att ni skulle vara talanglösa :D

Nått sånt hördes inte må min tid, det var mer idioter då, och dumskallar... Inte jag dock, för då hade jag strejkat :smirk:

Avbetalning??

Jaså, det ekar så långt om hur talanglös man är :rofl: Det var inte dåligt det :rofl: . Jag får väl vara stolt då över att iaf bli kallad talanglös..alltid nå´t.. :D Bättre en talanglös jävel än ingenting som jag brukar säga :D
mvh jesse

Fast nu lät det ju som att "chefen" him self är jättehemsk. Det är han ju inte :confused: Han är jättesnäll ju...och speciellt då han sover.. :rofl: Såhär bra tycker jag om honom :love: :love: :crazy:..
mvh jesse

Ja, tänkte just skriva det, att så roligt som det var där har jag då aldrig haft... :bow:
Har aldrig haft en så bra praktik som den jag gjorde där... Och sen så träffade jag ju min pojkvän där så jag har mycket att tacka chefen för :D

Är alla häst löss fortfarande eller har de blivit hästar?? :angel:

Klart de är löss :D . Va, trodde du de hade blivit hästar :D Det finns väl någon värsting dunderlus också :D . Ja, jag har ju också rätt mycket att tacka chefen för :o :love: :crazy: :bow:
mvh jesse

hahha ja livet känsn ju bra då det ekat ända till älvsbyn hahahhaa :) snart blir vi utpekade som dom talanglösa jävlarna vart vi än är haha :)

men jag gillar chefen. (oftast hehe) men ibland ´är han en :devil: men det är ju alla :angel:

Min Gammelgubbe har på 64 starter ett snitt på 4414:-/start, :bow:
Har en platsprocent på ca 33% :bow: . Det är bara att hoppas att han hänger med ett tag till. Sen har jag ju ettåringen som garanterat blir en kanon (än så länge är hon det iallafall) :angel:

Jaha , där vart man nedputtad i skoskaften igen då. :rofl: :rofl: Jag tänker INTE skriva ut vinstprocenten... I det fallet mörkar jag totalt :cool: :rofl:

När min var fen bast så hade han inte gjort nån glad( förutom MIG då som fortfarande hävdade vilken kanon han var :rofl:) med en galoppprocent som jag t om har glömt...
3 700 tror jag han hade på sig som 5 åring....men en KANON....DET var han :D :D :love:

Sen gick det av bara farten...jäklar anåda.. :banana: :banana:

Vi ska nog se till att han hänger med .. ;)
Vart en snittsänkning för mig igår på Romme :bump: Dubbla galopper..Galopperade redan när vingarna fälldes?? Ska se över balansen lite... :idea:

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 761
Senast: mamman
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 610
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 252
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 108
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama