En fråga till...

Tror en kompis ska starta i P21 loppet då så jag ska dit!!
Jag skall självklart smacka på honom på upploppet åt dig, och kvittera ut spelvinst med sådär 1,5 eller nåt ;) :bow:

Synd med galopperna :(. Hoppas att han står på benen nästa gång!
Kom med på Gävle 29 i amatörSM loppet, är tyvärr :smirk: på Island då så hovis får fixa selningen. (Att jag då är jättehetsig beror nog bara på de varma källorna) :angel:
Håll en tumme åt mig då :bow: :bow:

jag tror nog att det blir jag som selar, hovis är nog lika nervös som du då :angel:

Det kan ju vara bra med en stand in, om han sitter på "huset" precis när defileringen ska gå. :rofl: :rofl:
Fast farsgubben får väl följa med in och hålla ställningarna.
Hoppas bara att NI kan fixa till statistiken åt oss, Jag lovar att det blir skapligt poolparty vid hemkomst isånafall. :banana: :banana:

Nja det var nästan "bra" att det vart helflopp så att jag måste söka fel, än att det gått halvdant och sen har floppen kommit senare! :devil: Så nu blir det provlopp nästa helg.
Ska nog in och titta på din på tisdag, och jag håller tummarna såklart!

Har bara två... men det ser ju bra ut tittade nyss på listan.. är väl mest spåret emot. :confused:
Din står bra inne ,och vad jag har sett kör kusken BRA!

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 761
Senast: mamman
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 610
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 252
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 108
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama