En fråga till...

Tror en kompis ska starta i P21 loppet då så jag ska dit!!
Jag skall självklart smacka på honom på upploppet åt dig, och kvittera ut spelvinst med sådär 1,5 eller nåt ;) :bow:

Synd med galopperna :(. Hoppas att han står på benen nästa gång!
Kom med på Gävle 29 i amatörSM loppet, är tyvärr :smirk: på Island då så hovis får fixa selningen. (Att jag då är jättehetsig beror nog bara på de varma källorna) :angel:
Håll en tumme åt mig då :bow: :bow:

jag tror nog att det blir jag som selar, hovis är nog lika nervös som du då :angel:

Det kan ju vara bra med en stand in, om han sitter på "huset" precis när defileringen ska gå. :rofl: :rofl:
Fast farsgubben får väl följa med in och hålla ställningarna.
Hoppas bara att NI kan fixa till statistiken åt oss, Jag lovar att det blir skapligt poolparty vid hemkomst isånafall. :banana: :banana:

Nja det var nästan "bra" att det vart helflopp så att jag måste söka fel, än att det gått halvdant och sen har floppen kommit senare! :devil: Så nu blir det provlopp nästa helg.
Ska nog in och titta på din på tisdag, och jag håller tummarna såklart!

Har bara två... men det ser ju bra ut tittade nyss på listan.. är väl mest spåret emot. :confused:
Din står bra inne ,och vad jag har sett kör kusken BRA!

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 079
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 636
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 783
Senast: monster1
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 242
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka