Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tror en kompis ska starta i P21 loppet då så jag ska dit!!
Jag skall självklart smacka på honom på upploppet åt dig, och kvittera ut spelvinst med sådär 1,5 eller nåt
Synd med galopperna . Hoppas att han står på benen nästa gång!
Kom med på Gävle 29 i amatörSM loppet, är tyvärr :smirk: på Island då så hovis får fixa selningen. (Att jag då är jättehetsig beror nog bara på de varma källorna)
Håll en tumme åt mig då
Det kan ju vara bra med en stand in, om han sitter på "huset" precis när defileringen ska gå.
Fast farsgubben får väl följa med in och hålla ställningarna.
Hoppas bara att NI kan fixa till statistiken åt oss, Jag lovar att det blir skapligt poolparty vid hemkomst isånafall.
Nja det var nästan "bra" att det vart helflopp så att jag måste söka fel, än att det gått halvdant och sen har floppen kommit senare! Så nu blir det provlopp nästa helg.
Ska nog in och titta på din på tisdag, och jag håller tummarna såklart!
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Hästnyheter En ryttare döms till både böter och avstängning från tävling efter att ha ändrat uppgifter i hästens vaccinationsintyg. Disciplinnämnden...
Kropp & Själ 1,5 timme på gymet idag 🤩 Sällan jag har så gott om tid!
Bra pass, körde lite viktade pull-ups idag vilket var kul! Kör ju bara pullups...