Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Trav andra starten för våran treåring,han låg i dödens nästan hela tiden utom på upploppet då han drog i från hela klungan :) nu är jag på...
Svar
11
· Visningar
827
Senast: lsz
·
J
Trav ..läste just en gammal tråd jag skrev i höstas då "jag köpte en ny trashank". Jag skrev bl.a om att "läs i tidningarna då om en häst som...
2
Svar
31
· Visningar
2 127
Senast: jesse
·
Trav åhh vad jag är less min häst ibland! Ute och körde ett rakbanejobb igår, skulle köra ett "lättare" jobb men då hästen var så fjanti så...
Svar
17
· Visningar
1 370
Senast: stally
·
Trav Någon mer som ska till skara och busa i helgen?? :D Kanske en liten trav buke sammankomst på campingen vore intressant?? :)
2
Svar
24
· Visningar
1 437
Senast: Lindi
·
S
Trav Satt fast för länge,först utan pengar felfri på 15,1. :cry: Nåja trav va iallafall inte galopp,bara trav. Enligt gubben va hästen lika...
2
Svar
32
· Visningar
1 613
·
Trav Har en 7 årig dam med travstam som inte räcker till i ridningen. Hon är inkörd och tränar tillsammans med de "riktiga" travarna. Finns...
2
Svar
24
· Visningar
1 701
Senast: fuji
·
  • Låst
Trav Travhästen Legolas är död Sport 26 jul 18:20 Legolas gick bort på måndagen. Travhästen blev 26 år. Legolas vann 19 raka lopp på...
Svar
4
· Visningar
1 290
Senast: ameo
·
L
Trav vaccinerar ni era tävlingshästar? Jag är fortfarande på grundvacc. av min, ska ge tredje sprutan nu. skulle gjort det den här veckan...
2
Svar
20
· Visningar
1 484
·
R
Trav Skulle vilja ha tips och råd på hur man ska träna en travare som ska starta i framtiden. Ett sto som är 6 år, ganska stor och mycket het...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: zilla
·
A
Trav Min tvååring har blivit jättedum i munnen, jag får inte köra med korta tömmar. Jag har tagit bort vargtänderna och han blev lite bättre...
Svar
19
· Visningar
1 322
·
K
  • Låst
Trav Hej! Jag undrar varför/ om det finns någon speciell orsak till varför den obligatoriska vaccinationen togs bort inom travet. Skulle vara...
Svar
1
· Visningar
671
Senast: ameo
·
S
Trav Såg en bild på en travhäst med en konstig utrustning som jag undrar vad den var till för? Någon som vet? En läderrem runt halsen...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 792
Senast: bugger
·
J
Trav Antar att inlägget skulle ligga under utrustning? men hoppas Ameo har överseende. Har en häst 165+, har begränsad budget, max 8000...
Svar
5
· Visningar
2 179
Senast: via
·
L
Trav ........ville bara gratta Lines till dagens seger :bow: Kul när "bukefolk" vinner lopp........ // Suzanne
Svar
11
· Visningar
969
Senast: DeZemBer
·
S
Trav Var lite nyfiken på hur många som varit utomlands och jobbat med trav? Var har ni varit och kan ni berätta lite om travet där...
2
Svar
22
· Visningar
2 131
Senast: ior_asna
·
K
Trav Se upp Järvsöfaks har kommer "Rimson"!!!! Första segern igår på Hagmyren :banana: :banana: Kolla lopp två
2
Svar
23
· Visningar
1 696
Senast: Ina79
·
T
Trav :love: :love: :love: Den här kallblodsdamen ( som jag så extatiskt kallat en ny Sjunga Best..) kom 4:a ikväll - och sänkte sitt rekord...
Svar
6
· Visningar
854
Senast: trollfaksen
·
Trav ....så måste jag starta en tråd. :o Funderade lite över frågor man får ibland, eller som man kan undra över hur andra har för taktik...
Svar
15
· Visningar
1 176
Senast: trollfaksen
·
S
Trav men hur ska det gå nu är skitnärvös! :bump: Här ser ni nu anledningen till att jag övergav Värmeland. :)
Svar
10
· Visningar
906
·
J
Trav Jaha då har BR "klarat" voltstart då.. Vann ett till provlopp igår, den här gången med voltstart! :bow: Startade från spår 2 med ett par...
Svar
8
· Visningar
976
Senast: jari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Vilken försäkring?
  • Valp 2025