Guldet blev till sand......

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare stally
  • Startdatum Startdatum
Ja det kan du göra... tar på mig det ansvaret :p
Spelade mycket? Nej, sambon höll hårt i pengarna efter att jag haft en ca 8 "stenklara" som de flesta galopperat eller stökat på andra sätt.. :angel:

Kul? Jajjemensan fattas bara... tur att man kan skriva här, har inte så mycket röst kvar efter allt skrålande, sjungande och skålande... Har även träningsvärk i benen efter allt buggande och dansande :banana: :banana: :banana:

Startar P21 på Rättvik på Måndag får se om vi får lite poäng å pengar istf morötter! Hoppas verkligen han får till det han ser kanonfin ut och det går fort när han travar... Blev ju spelad till 7,7ggr och omtalad i förhandstipsen till V5(Sist på chansvärderingen i programmet!)
Kusken tog på sig första galoppen iaf, det gick så fort och var stökigt i starten så han hann inte dra upp autokäken. + att det blev tre omstarter..

Nu blir det ordning på torpet,med en kvinnlig tränare vid tömmarna!!!!!!! :D

Där är vi igen,3 omstarter!!!Man frågar sig vaaaarfööör!!!!

Jag håller tummarna så jag får blodstörtning,Måndag var det!!!! :banana:

japp! :D
Fast nån kvinnlig kusk i lopp blir det nog inte på ett bra tag... :crazy:

Liknande trådar

Småbarn Har suttit ikväll och läst lite om olika symptom på adhd på barn. Någon här som har erfarenhet om detta? Det är vår son på 5år som...
2
Svar
24
· Visningar
4 174
Senast: Queen
·
Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
22 117
Senast: Lobelia
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 677
Senast: Sonic76
·
Träning Jag var med en vän till hennes stall där hon har sin foderhäst idag. Jag hjälpte henne med lite sysslor och så. Pratade med lite folk i...
2
Svar
23
· Visningar
3 352
Senast: isabelledanza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar