Ååh, ska du? vad händer då, är det något särskilt?Då är du nästan skyldig att ta dig tid att besöka travbanan ;) . Eller var det då det var nåt jippo med farmen veronika och köra lopp :confused:
mvh jesse

Tyvärr brukar det ju vara så att det går bra och bara för att det gör det så bräcker de ner :cry: Bara att ta nya tag. Gratulerar till segern iaf :bow:
mvh jesse

Vi skall till Vitsand på söndan, där är det trav :D
men vi kommer upp redan på fred kväll, så hela lördan har vi för att bara mingla runt :rofl: :rofl:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Sånt e livet!

Jag sa just till tränaren när vi hämtade Nyförvärvet,även omdöpt till Pensionsförsäkringen,att nu har han säkert travat sitt sista steg! :D

Just nu går han i hage på dagarna och ser ut som han fått spetälska,full i bromsbett.Men han får gå in vid 3-tiden på dan för att slippa plågoriset :devil:

Metarmorforsen kommer antagligen gå som ett spjut nu :rofl:

Re: hmm...

för mig kanske, men inte för pållen... :devil:
tyvärr... men det får ju en andra chans, har ju halva sprutan kvar. om jag nånsin får med honom i lopp igen... :(

Lördagen ledig? passa då på att fara ut på "farmen" på lördagkväll för en rolig kväll. Finns inget roligare uteställe alla kategorier :) . På dagen kanske ni kan mingla förbi banan så kanske vi råkar ses :D
mvh jesse

Tackar Jesse och martha! Han kunde ialla fall gå i hagen idag så det får väl ses som ett postivt tecken! Förut när han var hypokondriker så kunde han inte gå när man tittade på honom när han hade ett litet sår, men idag kom han till och med fram och prata lite när vi stod utanför hagen, vilket är ett väldigt gott tecken för tidigare har man knappt fått tag på honom. Men sista månaderna har han blivit otroligt positiv till allt så det är bara att hoppas att den inte är så allvarligt med bakbenet, vet skulle komma imorgon och spruta hoppas vi! Solvalla vet vill gärna klyva gaffelbandet men det känns som det kostar mycket och man är inte säker på resultatet... Och när det inte är helt av utan mest en känning så får vi väl prova att spruta i första hand. Han har hängt på gärdsgårn länge nu men så fort vi börjar prata om att sälja till ridhäst så kvicknar han till! ;)

Är det det där westernstället?? Där var jag på en travfest för ett par år sen...kom med på bild på bodentravets hemsida som långväga gäst :rofl: :rofl: :rofl:

Yes, det är western stället. Ja, där har man väl råkat vara på en och annan travfest och varit med om både det ena och det andra :angel: :D I love that place..
mvh jesse

Nej, det var lite före min tid det ;) För fyra-fem år sedan visste inte ens jag att det fanns travfester :crazy: . Nu är jag den som är först på plats då det är någon :D Dessutom träffade jag ju min karl där kan man säga, alltså det var på en sådan fest vi strulade första gången-jättediskreta :angel: Jag tror det är därför travfesterna står högt i rang på min favoritlista :love: :D
mvh jesse

Liknande trådar

J
Trav Jag är helt crazy men ibland kan man ju liksom inte låta bli. En 4-åring som gjort ett flertal starter men bara lyckats gå en 19-tid och...
Svar
10
· Visningar
1 439
Senast: jesse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama