Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ååh, ska du? vad händer då, är det något särskilt?Då är du nästan skyldig att ta dig tid att besöka travbanan . Eller var det då det var nåt jippo med farmen veronika och köra lopp
mvh jesse
Lördagen ledig? passa då på att fara ut på "farmen" på lördagkväll för en rolig kväll. Finns inget roligare uteställe alla kategorier . På dagen kanske ni kan mingla förbi banan så kanske vi råkar ses
mvh jesse
Tackar Jesse och martha! Han kunde ialla fall gå i hagen idag så det får väl ses som ett postivt tecken! Förut när han var hypokondriker så kunde han inte gå när man tittade på honom när han hade ett litet sår, men idag kom han till och med fram och prata lite när vi stod utanför hagen, vilket är ett väldigt gott tecken för tidigare har man knappt fått tag på honom. Men sista månaderna har han blivit otroligt positiv till allt så det är bara att hoppas att den inte är så allvarligt med bakbenet, vet skulle komma imorgon och spruta hoppas vi! Solvalla vet vill gärna klyva gaffelbandet men det känns som det kostar mycket och man är inte säker på resultatet... Och när det inte är helt av utan mest en känning så får vi väl prova att spruta i första hand. Han har hängt på gärdsgårn länge nu men så fort vi börjar prata om att sälja till ridhäst så kvicknar han till!
Yes, det är western stället. Ja, där har man väl råkat vara på en och annan travfest och varit med om både det ena och det andra I love that place..
mvh jesse
Nej, det var lite före min tid det För fyra-fem år sedan visste inte ens jag att det fanns travfester . Nu är jag den som är först på plats då det är någon Dessutom träffade jag ju min karl där kan man säga, alltså det var på en sådan fest vi strulade första gången-jättediskreta Jag tror det är därför travfesterna står högt i rang på min favoritlista
mvh jesse
Gravid - 1år Det är inte ovanligt att bebisarna har en "favoritsida". Att de alltid ligger med ryggen åt ena hållet och fötterna åt andra hållet, och...