Kan ni inte lägga in bilder på era springare?

Hej!!! Har inte bilder på alla men 3 av dem... Först ut är It's Alright Ma

itsal0230.jpg

Sen har vi Kavasaki...
kavasaki230.jpg

Och sist men inte minst Petpåtjen som är 2 år...

petpjoten.jpg

Mvh Johanna

Ja, visst är han fin :love: Han är ännu finare i verkligenheten :) Förhoppningsvis kommer han med i DD på torsdag i Boden, då får du se honom på TV :bump:

Mvh Johanna

Såg "kavvan" kom med, men jag stannar nog inte kvar så länge, då jag ska ut i kvalloppet... :) :banana:
vill inte stå i onödan i stallen, trots decifinering. :crazy:

Jo, spår 6 sista loppet... Var lite lustigt, DD brukar ju vara kring lopp 7-8...

Jo, förra fredagen såg jag att de selade ut Miami Cape mellan 2 transporter, och då tar man verkligen det säkra före det osäkra.

Vi har väl inte haft några direkta sjukhästar men man ska ju aldrig vara för säker :crazy:

Mvh Johanna

btrav1.jpg
:love:
foto från kvalet
fast nu blir det ett tävlingsuppehåll, hon har gått in till hingsten idag... :p

(ingen sa nåt om storlek på springare ;) :p)

Mitt bidrag då...

När hon var som snyggast förra sommaren, den lilla...

Dixie

Numera är hon betydligt rundare efter sina skador och bra bete på hingststationen...

Hur gör jag för att få in bilden direkt i meddelandet? ???
/// ghost

Jari! Ta med Black Runner nästa gång du åker upp till Quito, och "råka" glöm honom där :angel:

Ja, visst är hon fin. :love: :love: :love:

Hoppas att hon får många fina ungar som blir lika mor sin men lite större, hon är 152 cm. :)

/// ghost

ser du en som ser ut så här i kvalloppet (nåt av dom):
s101.jpg

Fast med svart/gul förbygel och selunderlägg och en kusk med liknande färgsättning, så har du hittat mig.. :smirk:

Hehe... Ja, en "flughäst" missar man ju inte :D
Tror jag sett henne i nått provlopp på Vitsand men det var nog ett tag sen...

Hur många kvallop blir det, det var ju hur många hästar som helst anmälda...

Mvh Johanna

:cool: Kommer inte på fråga!! :devil: Du skulle se honom på banan :bow: :devil: Blir alltid spelad så det är nog inte bara jag som tycker han är fin fin!

Liknande trådar

Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
548
Senast: cassiopeja
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
861
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
15 618
Senast: Hedinn
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
338
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama