äntligen...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare raven_82
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 797
R

raven_82

ska få upp en häst snart...en fyra åring äntligen blir det häst igen...så nu blir det till att ta ut licensen å grejer....om allt funkar nu då...ska bli så himmla kul...*längtar* var ju ett tag sedan man hade häst nu...
ville bara dela med mej lite av moin lycka :)

:bow:Gratulerar, vet hur det känns! Fick min första starthäst för en månad sen och startade i förra veckan... Galopp i ledningen 900 kvar :(
Inte haft en skruv rätt i skallen på hela tiden, nu börjar det liugna sig, kommit på att Världen består av lite mer än mig o min häst!! :angel: Typ familj skolavslutng m,m

tack..det ska bli kul som f*n...sista hästen hade jag för fyra år sedan så det e ju ett tag sedan å hon :love: va bara en unghäst el bara å bara va det väl inte heller...
å sen e det ju inte samma sak att jobba med anndras hästar som att ha en egen...

synd på gallopen :(...bättre lycka nästa gång :)

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 167
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 698
Senast: Kilauea
·
Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
652

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka