Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Trav Min pulsmätare lägger av när jag kör. Batteriet funkar som det ska, jag så kuperat och det verkar vara en nakdel. Har testat med...
Svar
12
· Visningar
1 011
Senast: Rikkan
·
C
Trav Om man har en travhäst av okänd anledning alltid lägger av i början av upploppet går det att träna bort på något sätt ? Vi har en häst i...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 754
Senast: morbullan
·
Trav Har visserligen ingen travhäst men fick rådet att ställa min fråga här inne på travforumet då jag hört att detta problem oftare uppstår...
Svar
13
· Visningar
1 530
I
Trav Éftersom många ställer frågor om monte´så klistrar jag in detta från www.travsport.se. Aktuell information om Monté 040429 kl 14.57...
2
Svar
20
· Visningar
2 234
Senast: alma
·
R
Svar
9
· Visningar
944
Trav Jag har ett varmblod som inte har/ några papper med sig genom åren. De ska ha blivit kvar hos en tidigare ägare.. Har hört att en del...
Svar
6
· Visningar
984
Senast: Francess
·
Trav Hur ska jag göra, lägga travskorna på hyllan el göra ett ryck och försöka? Funderar fram och tillbaka på hur jag ska göra. Nu har det...
2
Svar
23
· Visningar
1 593
Senast: **BORTTAGEN**
·
V
Trav Jag har planer på att köpa en travhäst. Även om det till stor del är en hobby är målsättningen att någon gång få denna till start. Jag...
Svar
12
· Visningar
1 252
·
Trav Ja nu är det mindre än en månad kvar, och jag kommer naturligtvis att vara på plats! Vilka av er ska dit? Här uppe i norr är vi ju...
Svar
9
· Visningar
985
Senast: b4nugget
·
Trav Håller på med uppbyggnadsträning på ponnysarna efter vintervilan (lååång sådan, först nu jag har tid att köra...) och har några...
Svar
15
· Visningar
2 034
Senast: anhe
·
N
Trav Satt och tittade på V75, Dancing Kronos tog ledningen men föll igenom fältet på upploppet. Fick sen höra att han klappat ihop på...
Svar
4
· Visningar
954
Senast: Camarotheking
·
Trav Undrar lite hur ni tränar era starthästar. Finns det någon som dressyrtränar sin häst "seriöst" som komplement till travträningen?? När...
Svar
4
· Visningar
1 070
M
Trav Då var det dax för vagn bakom lillpållen då! Vad tycker ni här om utrustning och metoder vid inkörning?? Själv har jag haft som...
2
Svar
22
· Visningar
1 987
Senast: anhe
·
Trav Såg bilder på Fridhems Ambra och Viking kronos fina unge.. :love: Det lutar åt att hon ska heta Fridhems Piraya , kan denna månne arvt...
Svar
7
· Visningar
973
Senast: ghost
·
L
Trav stackars häst.. lite innan upploppet så gick hon omkull, och stendog.. hon var död innan hon föll.. de va så hemskt eftersom vi titta på...
2
Svar
21
· Visningar
2 781
Senast: lindahultpersson
·
M
Trav Pållen ska äntligen ut och lufta sig igen :). Har varit borta 8 månader för diverse problem med ben och hosta . :cry:. Nu verkar dock...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: minihopp
·
R
Trav Läste om \"omotiverad galopp\" i travlopp Vad tror ni, existerar fenomenet "omotiverad galopp" i travlopp? :confused:
Svar
18
· Visningar
2 661
I
Trav Hur mycket kostar det att ha en travhäst uppstallad hos en tränare med helpension, träning, omskötsel och allt inkluderat? Ungefär...
Svar
7
· Visningar
950
Trav Nån som vet vart man kan få tag på det nu? Nån som vill sälja sitt nummer? Vill väldgt gärna ha den då jag letar hingst till mitt sto...
Svar
1
· Visningar
851
·
Trav Finns det någon sida (förutom STC) där man kan hitta mer info om travhästar? Inte generellt, utan om speciella hästar. De som är...
Svar
7
· Visningar
2 734
Senast: BoAOrm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka