Hjälp med problem

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Cilva
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 1 601
:)...men då så.......vad väntar du på ?????.......om jag vore i ditt läge skulle jag i så fall lägga 100% av energin på travträning/tävling just nu eftersom tiden rinner iväg för ditt sto.......ridkarriären kan ju vänta ett tag. Där har ni ju all tid i världen även efter "travåldersstrecket" :idea:

Lycka till hur du än gör.......visst är det härligt med beslutsångest :p :D

Är du född i vågens tecken :angel:

SLuta vela, åk till banan och kvala inom kort... :rofl: :rofl: :rofl:

Du kan väl inte misslyckas inför dig själv så där???? ;) ;)

/// ghost

Svarar Isz oxå.

Har faktiskt hittat en plan B nu. Ska försöka få tag i en amatörkusk (kusin till en kompis) som ska få köra min häst i ett snabbare jobb och avkunna dom. Beroende på vad han sedan tror så blir det kval el så inte. Skulle eg gjort det tidigare men det har inte blivit av.

Då bestämmer vi att du kör på plan B och sedan avlägger lägesrapport här :)

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
907
Senast: cewe
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 274
Senast: tomte
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 636
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 568

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka