Hjälp med problem

:)...men då så.......vad väntar du på ?????.......om jag vore i ditt läge skulle jag i så fall lägga 100% av energin på travträning/tävling just nu eftersom tiden rinner iväg för ditt sto.......ridkarriären kan ju vänta ett tag. Där har ni ju all tid i världen även efter "travåldersstrecket" :idea:

Lycka till hur du än gör.......visst är det härligt med beslutsångest :p :D

Är du född i vågens tecken :angel:

SLuta vela, åk till banan och kvala inom kort... :rofl: :rofl: :rofl:

Du kan väl inte misslyckas inför dig själv så där???? ;) ;)

/// ghost

Svarar Isz oxå.

Har faktiskt hittat en plan B nu. Ska försöka få tag i en amatörkusk (kusin till en kompis) som ska få köra min häst i ett snabbare jobb och avkunna dom. Beroende på vad han sedan tror så blir det kval el så inte. Skulle eg gjort det tidigare men det har inte blivit av.

Då bestämmer vi att du kör på plan B och sedan avlägger lägesrapport här :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 516
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 417
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 817
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 438
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar