Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Den här kanske borde ligga under avel istället, men jag tänkte fråga "travarfolket" här som verkar kunna en hel del om det finns något...
Svar
10
· Visningar
951
Senast: giffan
·
I
Trav Första siffran i raden för mitt "Ufo"....och det blev en tvåa!! Vinnaren var det inget att gör åt, han var mycket bra och min kuse var...
Svar
16
· Visningar
1 233
Senast: Lindi
·
W
Trav Hej! Fick ett tips inne på Senior om att man, på vissa travbanor, ordnar med ponnyrace, för typ möhippor o.dyl. Man skulle få varsin...
Svar
14
· Visningar
1 514
Senast: WhiskyP
·
Trav hur går det för era 2001or, 3åringar? vi har just köpt våran (Lindy's Crown-Super Arnie) för ägaren hade inte tid med honom. han gick...
Svar
5
· Visningar
828
Senast: beauspirit
·
S
Trav Jag skulle vilja ha lite (Mycke ;)) förslag på hur jag ska träna med min ponny hingst! Nu tränar vi bara snabbhet o kondition med vagn...
Svar
3
· Visningar
975
K
Trav Flytta tråden om den ligger fel... :o Har några frågor om monté... 1. Får man tävla monté utan travlicens? 2. På ett varmblod som inte...
Svar
2
· Visningar
964
Senast: Ina79
·
Z
Trav Hej jag tänkte ställa en liten fråga är det nån här som håller på med monte eller är intresserad av det?
Svar
5
· Visningar
962
Senast: chicasweep
·
E
Trav Var in på banan med damen förra veckan och det kan väl beskrivas med ett ord: katastrof. :( Hon började med att sparka kusken på knä...
Svar
5
· Visningar
994
Senast: minihopp
·
M
Trav Har ett varmblod som jag har kört med bröstsele och rockard vilket fungerar utmärkt förutom att rockarden är för vid och slänger hit och...
Svar
9
· Visningar
1 308
Senast: MisterLillen
·
M
Trav Tänkte att ni har på "trav" kanske vet hur man gör. Pållen är frysmärkt, jag har hört någonstans att man kan pligga av pälsen där...
Svar
6
· Visningar
1 294
·
Trav Vi köpte vår märrs lillasyster efter His Majesty och Diamant Hammering Diamant har haft otru med sina avkommor, antingen har de körts...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: Sonic76
·
Trav vi har köpt en ny häst, en 3årig hingst Lindy's Crown-Super Arnie :D. 170 hög :o, jättesnäll och mysig, men stor och maffig som bara...
Svar
9
· Visningar
1 313
Senast: beauspirit
·
Y
Trav vet verkligen inte om jag är ¨på rätt forum :confused: jag är fodervärd på ett varmblodigt travar sto, hon var betäkt när hon flyttade...
Svar
9
· Visningar
1 124
Senast: Tosa
·
Trav En Hypotetisk fråga, bara för att jag är nyfiken! :D Får man kvala en 2-åring innan den gått premie? Alltså kvala först och...
Svar
5
· Visningar
932
·
R
Trav Hej...satt och snackade med en kompis om hästar & travet osv. Vi blev lite konfundersamma över lite saker :p....så ni travfantaster...
Svar
13
· Visningar
2 915
·
Trav Vet att detta kanske inte passar in i diskutionscentrumet men måste få veta.... Det finns en travhäst som heter Dikita Ö. Varför Ö. i...
Svar
6
· Visningar
1 043
Senast: cämela
·
Trav Vi startade ett par av travskolans ponnyer på travet i går och i programmet på några av de andra ponnyerna så står det efter tiden (jag...
Svar
2
· Visningar
1 059
Senast: igbest
·
Trav Tänkte det kunde vara roligt att köra min travridhäst igen men är osäker på bästa sättet. Hästen är 9 år. Inkörd som 2-åring och gick...
Svar
9
· Visningar
1 039
·
Trav som jag skrev innan så startade vi vår häst igår. han har bara 29 poäng och vi har svårt att få ut han in riktiga lopp. änligen hade vi...
2
Svar
24
· Visningar
2 256
Trav Hur har vi det med våra kusar egentligen? Har kronorna börjat rulla in än, eller springer dom bara ut? Hur är det med tussilagon i...
2
Svar
22
· Visningar
1 850
Senast: Krims
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar