Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Känns som att jag borde ta till alla sorters försiktighetsåtgärder för att det verkligen ska bli av den här gången (provlopp alltså om...
2
Svar
35
· Visningar
1 917
Senast: Cilva
·
Trav vad står det att era varmblodiga travare har för ras i era registreringsbevis? I mitt står det Svensk Varmblodig Travare, men min...
Svar
13
· Visningar
1 047
Senast: Piraja
·
R
Trav Finns det någon här?Vet någon telenummer till kontaktperson? Mycket tacksam för svar/Rex
Svar
2
· Visningar
742
Senast: Rex
·
Trav Eftersom att jag gick o köpte mig en avdankad travare nu i vintras så har även intresset för livet på travbanan kommit upp. Idag när jag...
Svar
16
· Visningar
1 203
Senast: carzz
·
Trav En ridmänniskas fråga som kanske en travmänniska kan hjälpa till att svara på: Eftersom jag hade tidsbrist idag "var jag tvungen" att...
Svar
3
· Visningar
1 420
Trav Härmed avslöjas hemligheten bakom Åke Svanstedts framgångar... Om ni inte redan visste det så kör Åke barfota så ofta han kan Se...
Svar
10
· Visningar
1 429
Senast: jesse
·
Trav Herkules vann ju idag!! :love: Den hästen har jag skött.. :cool: jag trodde inte han skulle slå Twostep men där hade jag fel. vad...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: Lazio
·
Trav är i tankarna att köpa ny bukgjord, vilket material kan man ha till den dagliga användningen tycker ni. väger mellan gummi, läder, eller...
Svar
3
· Visningar
1 104
Q
Trav Vad vet ni om växtperioder hos unga travhästar och hur det påverkar dem. Har en tre-åring som var jätteduktig under hösten som...
Svar
5
· Visningar
2 516
Senast: ghost
·
E
Trav känner mig som ett katt bland hermerlinerna när jag besöker chatt ;) jag har nämligen ingen kunskap inom travet...min sambo har andel i...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: Snurrfian
·
M
Trav Hej, stoet startade idag, på värmningen tyckte kusken att hon var rullig bak så han ville ha på ett par boots fram, hade tyvärr inte tid...
Svar
2
· Visningar
1 920
Senast: cryingbabygirl
·
R
Trav Underlag på banan -> gallig Var i går med Flingan på banan. Råkade ut för värsta vädret i år. :crazy: Körde 6 varv i lugnt tempo så...
Svar
7
· Visningar
1 430
Senast: Rikkan
·
Trav Var sjutton finns det en sida på nätet, svensk helst, där de säljer travsaker? Måste ha ett ryggstycke. Men hittar inget. PM:a gärna om...
Svar
2
· Visningar
810
·
T
Trav :love:Efter min häst. Hon är på inkörning i kalmar och det går jätte bra. Jag längtar så tills att jag får hem henne. Jag kan inte sluta...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: Camarotheking
·
Trav vi ska starta vår travare United Star (f.93) idag :). han har aldrig gått så bra som han gör nu på läänge så hoppas det går bra :)...
Svar
3
· Visningar
802
Trav Hur snabbt är snitthastighete i ett travlopp?
Svar
1
· Visningar
2 345
·
C
Trav Vår gamla vän har ju gått och dragits med ett taskigt bakben länge...det var det bakbenet som var bekymret redan när han var aktiv och...
2
Svar
34
· Visningar
2 309
·
C
Trav Nu "sover" han...Runt sex gick jag och Haj tillsammans upp till travbanan..Som vanligt skrittade han på i en pigg och passartad skritt...
2
Svar
20
· Visningar
1 738
·
T
Trav Ville bara tala om att tösen skall kvala idag på Gävle. Själv håller jag på att få ett nervöst sammanbrott :crazy: Jag är därfär portad...
Svar
6
· Visningar
913
Senast: The_Last
·
H
Trav \"Pappa\" gör bra ifrån sig... Norske "Eder" vann storloppet Lars Laumb på Bjerkebanan i lördags. "Eder" gick förra i avel för första...
Svar
1
· Visningar
909
Senast: Rikkan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVI
  • ChatGPT
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur