Det börjar närma sig, igen.

Jag skickade in min ansökan ett par dar innan julafton och i mitten av februari kom räkningen. Det konstiga var att det stod att det var en påminnelse och jag har inte fått nån räkning tidigare. :confused:

Skicka in den nu och ring STC och fråga hur lång tid det tar.

Hej...
Påminnelsen beror på nått stort fel i STCs dator... Fick det på stallhyran på våra hästar (de är i proffsträning)... Så typ jättemånga här uppe har påminnelse pga det felet.

Mvh Johanna

Aha, tänkte ringa dem och fråga men det blev inte av.

Får man vara nyfiken och fråga hos vem dina hästar står? :p

Tja, det är inte mina, pojkvännens... Kavasaki och It's Alright Ma... (Kavvan är dock bokad som ridhäst den dagen han är less
Står hos Jesper R Nilsson...

Mvh Johanna

hmm, vet inte om jag ska vänta tills efter starten kanske? har ju tittat på den 19:e, och då får det ju inte vara något strul med tränare. Om jag skickar in, och det på min lapp står att jag tränar pållen, men han står som tränad hos nån annan, vad händer då? Vad händer vid start/provlopp?
hmm, jag kanske ska ta tag i en i stallet igen, hon jobbar på sekretariatet... jättebra! :D

Rimligtvis borde det ju inte var nåt problem, han står ju på nåns tränarlista iaf. Men jag skulle nog för säkerhets skull ringa STC el banan och fråga. Att det inte skulle bli nån start pga det vore ju onödigt. Spec som det finns hundratusen andra saker som skulle kunna trassala till det vid start. :crazy:

jo, det känns ju så... när vi väl kommer ut så är det ju väldigt onödigt om det krånglar till det!
ska prata med hon i stallet.

Jo, Kavasaki ska ut i ett DD-lopp på torsdag i Boden, så då får du hålla tummarna för honom :)

Mvh Johanna

Jaså??? Ja, jag tror i såna fall att jag vet vem du är oxå...

tydligen var det en postsäck med och ungefär 40000 som drabbades. Jag fick också en påminnelse på en faktura jag aldrig fått. Det lustiga var att det stod:"betala inom 14 dagar annars skickas fakturan vidare till inkasso". De 14 dagarna hade också hunnit gå med sisådär 1 vecka men eftersom jag redan visste om att det var flera andra som drabbats ides jag inte ringa stc utan visste ju hur det låg till och betalade bara inom kort.

Vi selar ut 5 st på torsdag varav två har rätt så bra chans. Någon av de fem borde väl få till det ;) . Två har iaf hygglig chans på pappret men som vanligt ska loppen köras först.
mvh jesse

Undrade just var du tagit vägen, sovit borta lite för länge? ;)

Är ev på väg till Boden på torsdag (fast inte med min egen häst, bevare mig väl :crazy:).

:o ja, det har jag nog :o :crazy: :angel: .Men den här veckan är jag tillbaka i cybervärlden igen :D . Har faktiskt längtat efter att läsa av vad som hänt på buke då jag varit "borta"
mvh jesse

alltså, jag tänkte nästan åka till boden på torsdag jag med! men jag vet inte om jag vågar om du oxå ska dit....vet ju hur det gick sist vi var på samma trav! :crazy: :D
det blir väl 2345 minus och bilen strejkar eller varför inte bara värmen!
:p

Jo, det kan ju förstås vara en risktagning. :D

Får se om jag åker, ska börja jobba med ett grupparb imorn så jag vet inte om jag hinner. Kan pm:a dig om jag inte åker så kan du åka helt riskfritt. :D Vi får åka varannan gång var. :p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka