Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Trav Jag har en vbl val, 6 år som alltid galopperar i starten på tävlingar (montè, han bara kör ner huvudet och galopperar har även sprängt...
Svar
3
· Visningar
1 017
Senast: Ina79
·
G
Trav såg för ett par veckor sen inlägg om kjell börjesson som tillverkar vagna, bland annat speedcarts är det någon som har hans tele nr...
Svar
7
· Visningar
1 015
Senast: Zandrah
·
Trav "Så här säger Jägersrokusken XXX till Metro: - Den drivning vi har känns inte på hästarna. Vad jag vet har man aldrig kunnat visa upp...
2
Svar
21
· Visningar
2 448
Senast: martha
·
Trav På lördag är det dax! Då ska shettisdamen kvala! :banana: Hon som aldrig ens gått ett lopp i sitt elva åriga liv, det här kan bli hur...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: Jamtland
·
T
Trav Till Lars Högström på kalmartravet . Han ska köra in henne åt mig då jag inte har den tiden nu . Det ska bli jätte roligt . Jag bara...
Svar
4
· Visningar
1 382
Senast: travemma
·
Trav Våran travare fick för två år sedan en skada på vånsterfram ben..han är mycket tjockare på den karldenen och lite stummare..Vad tycker...
Svar
1
· Visningar
825
Senast: ghost
·
S
Trav och mer kommer det bli :D Men om man inte frågar lär man sig ju inget! Sringrem, Vad har man det till igentligen? Vissa säge att ha det...
Svar
4
· Visningar
1 088
Senast: Cilva
·
M
Trav Jag undrar varför travhästar körs utåtställda i kurvorna? Har det någon funktion eller för att dem inte ska springa i väg eller vad är...
Svar
3
· Visningar
784
Senast: mustbeforever
·
B
Trav Alla har vi väl hört kärlekshistorien om Nisch och Chill Acon som oväntat fick Alfa Romeo som visade sig va riktigt bra :banana: men jag...
Svar
11
· Visningar
1 249
Senast: Snurrfian
·
D
Trav Det här inlägget kommer från ett en annan tråd, och eftersom jag inte vet någoting hur man kör travare så kanske ni kan tala om hur till...
Svar
8
· Visningar
1 070
Senast: ankans
·
S
Trav Jag har knäkappor och strykkappor på min pålle. Idag när jag skulle ut och köra tänkte jag att jag skulle ta av dem och se om han har...
Svar
1
· Visningar
730
Trav \"mock\"?? Tittade runt på atg för att undersöka lite hästar i min kuses stam. På en av hans mormors avkommor stog det: 1974 GATAIA -...
Svar
4
· Visningar
1 447
Senast: Krims
·
R
Trav Satt å surfade lite på hästsidor och utrustning osv..hittade en ravsida...å hittade denna bild...vad är det för något och varför har man...
Svar
3
· Visningar
1 220
Senast: Boomerang
·
Trav Jag satt och såg på Tv och tycker mig se att fler och fler har slaggjordar på sina hästar och det tycker jag är bra!
Svar
4
· Visningar
1 010
·
M
Trav Tänkte bara höra efter lite hur det går för er som har egna travhästar. Går det bra för er eller är det bara ett slit? Om man nu bortser...
2
Svar
32
· Visningar
2 651
·
T
Trav Två hästar frontalkrockade på Romme travbana tidigare idag, under uppvärmningen inför sina lopp. Båda bröt nacken och dog. Kuskarna...
2
Svar
21
· Visningar
3 228
Senast: Real_Life
·
L
Trav Var inne och tittade på resultaten på en häst vi haft i träning. Han är född -96 och gick alltså premie -98. Han misslyckades i det enda...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Lindi
·
A
Trav Var på Jägersro och tittade på min totto precis. Han är en 3 årig sent inkörd hingst. Han har varit fruktansvärt hingstig hemma men jag...
Svar
1
· Visningar
788
Senast: Petronilla
·
T
Trav Kan man tävla i trav med alla sortes hästraser??
Svar
5
· Visningar
1 038
Senast: Petronilla
·
K
Trav Hej! Min hemmabana är Axevalla och jag brukar förvärma mina hästar på skogsbana innan kusken kör upp och värmer på stora banan. Det är...
Svar
9
· Visningar
1 124
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka