Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Har nu fått inbetalningskortet för licensen så nu finns det inga ursäkter längre. :) Hovslagaren föreslog provlopp. Det tyckte jag lät...
Svar
8
· Visningar
1 276
Senast: Cilva
·
A
Trav Hej! Vad är era erfarenheter av träning av travhäst som inte är körning? Vilken sorts arbete hjälper till att öka hållbarheten? Är det...
Svar
6
· Visningar
1 078
Senast: Lalle
·
C
Trav Vore det inte kul att träffas och byta ideér med varandra? Med eller utan hästar, hemma hos någon eller på travet? Någon som vill hugga...
Svar
1
· Visningar
921
Senast: travemma
·
Trav Lärlingsloppet...att en del hästar kan hugga tag i startbilsvingen vet man ju , men att dom hugger tag i kúsken framför sig har jag...
Svar
15
· Visningar
1 221
Y
Trav ...var man kan få tag på ett tidtagarur som är bra när man är ute och kör? :confused:
Svar
5
· Visningar
971
Senast: AxoQueen
·
R
Trav Nu är jag i ett avgörande skede med min svarta springare. Han har gått från typ. varannan dags intervaller till 2-3 dagar på raken och...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 794
Senast: Rikkan
·
Trav Min favorittravare fick tyvärr en hovbensfraktur i oktober och har stått i "isoleringscell" i tre månader. Nu har "permissionerna"...
Svar
8
· Visningar
3 987
Senast: martha
·
S
Trav Stall Rosa vill här tacka alla som röstat på mig, Dennis Ek, Stall Rosa som den 6e kusken som skulle få åka ner till Maltas kuskmatch...
Svar
8
· Visningar
2 386
Senast: Nebraska
·
K
Trav Hej! Min vallack gick rundbanejobb i fredags med ett gäng andra hästar, typ provlopp. Först i mål men kusken var inte riktigt nöjd då...
Svar
7
· Visningar
4 665
Senast: ghost
·
T
Trav Vad tycker ni om Customs sulkisar? Är de bra ? Håller de, är de slitstarka? Jag ska ev köpa en sådan . Eller rekomenderar ni något annat...
Svar
2
· Visningar
5 689
Trav Med två egna inkvalade hästar, en som startar och en som går på rehabilitering, och heltidsarbete på dagtid har jag lyckats skaffa EN...
Svar
5
· Visningar
1 170
·
Trav vad hette det nu igen, den man kan trä över tömringarna som man sen surrar skaklarna med? ska ju köpa en sån lös och har glömt vad det...
Svar
6
· Visningar
1 238
L
Trav klarade min B-lic. i vintras, men hur får jag ut den nu då? Han som höll i kursen träffar jag knappt längre och han gick inte igenom det...
2
Svar
22
· Visningar
2 063
Senast: Lindi
·
Trav Idag har jag börjat med Rikkans skritträning. Tömkörde först ca 5-10 min runt stallet och på volt på garageuppfarten :). Jag är rätt...
2
Svar
30
· Visningar
2 137
·
T
Trav Finns det en gräns för hur hög ett kallblod/varmblod får vara för att få starta i trav? :banana:
Svar
9
· Visningar
1 264
·
T
Trav Hej Vad har det kostat för er som har lämnat iväg era hästar på inkörning? Har ni lämnat till travtränare eller till andra? Och vad har...
Svar
2
· Visningar
1 156
Senast: ankans
·
S
Trav Vad har man en sån till??
Svar
17
· Visningar
4 437
·
Trav Jag har en shettis som jag har börjat träna igång för trav senare i år. Hon är väldigt grov och rätt fet. Jag vill ju för det första ha...
Svar
4
· Visningar
1 470
Senast: Petronilla
·
M
Trav hörde att han var på sjukhuset efter o ha blivit sparkad i ansiktet av en häst idag...nån som vet om/hur allvarligt d e? (har jobbat hos...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 093
Senast: solros
·
L
Trav fy fan vad kul de va..!!!längtar redan tills nästa gång! så nu får pappsen köra mig å min häst till glanshammar varje fredag! hehe...
Svar
2
· Visningar
1 006
Senast: Salandge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka