Va kul!
Gubben på plönninge är världens segaste, så trots att jag skrev upp i slutet av november (tror jag det var) har jag FORTFARANDE inte fått några papper :mad: tror inte ens han har skickat in det... ska fortsätta tjata på honom den här veckan..., kan ju vara bra att ha licensen när pållen ska börja starta... :)
Vad är det för häst du har då?

Ja vi skrev upp den 22 november, och dom på travet hade fått ringa och tjöta på den sega gubben att han skulle skicka in vilka som hade blivit godkända.....Trevligt!!!!!
Men nu står jag som tränare på min pålle!!! :D

vill oxå stå som tränare till min pålle!!!!
Men han hade alltså skickat in vilka som var godkända??? i så fall kan jag ju fixa papprena själv och skicka in... :)
vad är det nu för pålle du har då?

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 329
Senast: Gabby_Ossi
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 292
Senast: Enya
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 157
Senast: Hedinn
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 901

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka