Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Trav Blir det nåt sånt iår? Isåfall, när och vart?
Svar
4
· Visningar
1 284
Senast: Camarotheking
·
R
Trav Jag har varit ute och tränat på våran is med ponnysar, en rakbana på 450 meter, längst ut var det 20-25 cm is eller kanske tillochmed...
Svar
3
· Visningar
1 087
Senast: mia
·
G
Trav Hej alla kunninga travfolk, jag behöver hjälp, min speedcart har jag lånat ut och en häst har sparkat sönder ena stötdämparen , jag tror...
Svar
7
· Visningar
1 453
Senast: Zandrah
·
S
Trav Vart får man tag på sånna där plastband man flätar i manen på trav hästar? Hur gör man? Hur börjar man? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 555
Senast: Maddizz
·
R
Trav Vad gör man med en sådan? Korv? Skrittar på platt mark och plogad väg? Rider -för att förhoppningsvis kunna rida skolor och stärka...
Svar
7
· Visningar
1 443
Senast: Rikkan
·
K
Trav Hej! Jag har nu fått ett gotlands russ, en 5 årig vallack. :D Jag undrar om dte är någon som har någon bra ide på hur man kan lägga upp...
Svar
5
· Visningar
1 545
Senast: Kallblod
·
T
Trav Ja äntligen blir det av . Jag ska gå en B-licens kurs nu i mars - april någon gång:love: Finns det något extra som jag kan träna på...
Svar
0
· Visningar
1 038
Senast: travemma
·
R
Trav Läste i tidninen "Travhäst"(eller var det "Travhästen"?) om unghästträning. Intressant. Hur många av er skrittar hästarna, tills dom...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 621
Senast: Rikkan
·
L
Trav och 2 rundor med lite intervaller.. han får ett snabbjobb på tisdagar lr onsdagar och så blir han körd en sträcka på ca 5-6 km på...
Svar
13
· Visningar
1 620
Senast: Zandrah
·
Trav Har för mig att det finns några från Gävle här....Jag o Virre skall på nån tillställning i Gävle den 30:e...alltså det har med trav att...
Svar
11
· Visningar
1 100
Senast: Eem
·
Trav Hur ser ni på det här med att sko om dagarna innan start? Byta skor och sömmar är naturligt att man (oftast)gör, men att verka & sko...
Svar
6
· Visningar
1 338
Senast: b4nugget
·
C
Trav Jag tycker faktiskt att det är fel att bötfälla eller sätta startförbud om kusken väljer att ta sin häst ur loppet pga olika...
Svar
12
· Visningar
1 261
Senast: Camarotheking
·
Trav kollade runt på bilder av honom för att få se ett entömsbett. o fick se en massa mojänger på honom..kanske de skulle kolla hur han mår...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 895
K
Trav Hej! Vad kul det är att anmäla och anmäla och inte komma med till start. Mitt sto som jag leasar har gjort 2 starter i karriären men...
Svar
7
· Visningar
1 133
Senast: Cilva
·
S
Trav Jag var på banan med mitt ung russ! Han går jätte bra, jag vände upp ca 40m bakom ett par andra lite snabbare russ, och dem sprang han...
Svar
4
· Visningar
1 044
Senast: ameo
·
Trav Stall Rosa har en "egen kupp" och jag tycker det vore kul att få se Dennis Ek få köra på malta :D :bump: :banana: :bump: Kom igen och...
Svar
13
· Visningar
1 138
T
Trav hur ser dessa ut? Är dom fästa med "vanliga" ridhästsömmar eller? Är dom så lätta som ridhästskorna att ta av, knippsa av sömmen, dra ut...
Svar
2
· Visningar
1 454
Senast: Tomaten
·
Trav ehh? visste inte att Gidde har blivit sto? :confused: :crazy: :rofl:
Svar
10
· Visningar
1 357
Senast: **BORTTAGEN**
·
Trav om det står att hästen ska starta på Romme 040119-11 B-lp vad betyder det där B-lp efter? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 022
Senast: Lazio
·
S
Trav Är det någon som vet vart jag kan köpa en bra ponnysulky med QH koppling, sido stänger och hjulskydd? (russ)
Svar
2
· Visningar
1 416
Senast: lila
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka