Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Trav Jag letar efter hemsidor till företag som syr upp tävlingsdresser, någon som har några adresser på lager?? Även namn på olika företag...
Svar
4
· Visningar
3 751
Senast: Ina79
·
K
Trav Hej! Hur är det egentligen, får man värma sin häst på tävlingsbanan om man har B-licens? Behöver man kördress? Vi tvistar om detta i...
Svar
5
· Visningar
1 721
Senast: solros
·
A
Svar
14
· Visningar
1 423
Senast: Aip
·
J
Trav Det är så att jag har köpt ponnytravaren som jag har haft på foder. Och nu vill jag ha tips på lämpliga försäkringar. Försäkras...
Svar
3
· Visningar
1 073
Senast: ameo
·
N
Trav Hej! Jag pratade med en kompis innan och då kom det upp att det var olagligt att klippa/rycka travares man! Är detta sant? Jag tycker...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 514
Senast: Niiina
·
C
Trav Vi satt och sappade på tv,n och råkade komma in i ett program som handlade om Ourasi!Det var en så otroligt fint gjord film och jag satt...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: Camarotheking
·
L
Trav hur lägger ni upp året för eran häst? Speciella träningssäsonger, tävlingssäsonger osv.? Hur tränar ni under de olika perioderna? Vad...
Svar
6
· Visningar
2 262
Senast: Lindi
·
Svar
0
· Visningar
977
Trav ...i Eskilstuna, någon av er som finns där/ har hästar där/ tränar där eller är hästskötare där? undrar Inelin. :)
Svar
13
· Visningar
1 682
Senast: sme
·
Trav Quattro Qui står som stickelhårig ljusbrun i ATG's databas, men jag tyckte att han såg ut som skimmel :confused: (han vann ju sitt lopp...
Svar
7
· Visningar
1 142
Senast: shattis
·
Trav Satt och kikade på "dagens rätt" idag, där en av hästarna gick med vad jag antar är en huvudstång. Någon som kan förklara för mig varför...
Svar
3
· Visningar
3 276
Senast: _FiA_
·
Trav Ger ni hö på tävlings dagen? På morgonen och i transporten? Har hört att det inte är bra att ge, för det tar så lång tid för magsäcken...
Svar
9
· Visningar
1 192
·
Trav Läste i tidningen B-tränaren om ett par som körde in alla sina hästar först vid två års ålder. De menade på att de får mindre med skador...
Svar
16
· Visningar
1 425
·
L
Trav min har guldskor med brodd på sig men inga snösulor ..men har ni det???
Svar
7
· Visningar
1 111
Senast: Lindi
·
Trav ....VILLE :love: :love:..undrars om det pirrar i magen på honom nu när han äntligen ska bli riktig travhäst :confused: :love:
Svar
13
· Visningar
1 361
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Trav är det någon som har starthästar eller är det mest för nöjes skull som ni håller på med hästar skulle vara kul att veta :confused:
2 3
Svar
57
· Visningar
3 765
N
Trav Jag har en travare som är nyligen inriden och inhoppad som en vill starta på travet igen. Han ska fylla 7 i maj och är efter Nick...
Svar
5
· Visningar
1 045
·
S
Trav Varför anväder man cressendo(lr hur det stavas=)? :bump:
Svar
6
· Visningar
1 575
·
L
Trav Japp, det ska jag göra... (eg min gubbe). Men jag förstår inte riktigt... Jag har alltid kört med "vanliga" selar och inte lagt ner allt...
Svar
4
· Visningar
2 617
Senast: lila
·
Trav Ingen som har testat att använda en welsh till ponnytrav? Dom är ju smäckrare än både shettis och russ och borde ju springa snabbare...
Svar
14
· Visningar
2 005
Senast: zilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka