Tyvärr finns det sådana dagar!Men travfolk är ständiga optimister och kommer igen!

den såg riktigt fin ut verkar ha bra spänst i kroppen och fint musklad

gå och sov nu så du orkar vakna imorgon bitti så du orkar med att rida på lilla ponyn idee

Han älskade att tävla!Och det gjorde vi också*ler*Tittar ofta på videoinspelningarna på honom.
Nu är han 19 år och så när på mindre muskler och ett halvtaskigt bakben lika levnadsglad och pigg!

Ska knyta mig jag också. Ha det bra och lycka till med hästarna! :)

Hallå där.....

Men hallå där Peter :banana:

Vi tog ju vår licens ihop !
Jag har tränat hårt med min lilla tvååring (nej nu är hon ju 3)och vi har lyckats gå både premie och kval (först i mål och matte var stolt som en tupp) ....om allt går enligt planerna blir det start nästa vår/sommar.
Snart blir det inkörning av nästa "träningsprojekt" (vi ska spara ett av årets föl)

Lycka till med dina hästar och kör försiktigt ;)

// Suzanne

Re: Hallå där.....

Hej Suzanne jag får en 3 åring i träning på Lördag ett sto som står hos olle hedin just nu får vi se hur det går med den kan vi kanske köra dom ihop lite på Banan vore bra att få sällskap vad säger du om det. Peter

När : Förra året
Var : Sundbyholm
Hur : Det vete tusan..........

Själv var jag tvungen att ta licens för att jag fick för mig att behålla en av våra uppfödningar och "hästkraken" var ju tvungen att ha en tränare :cool: annars sysslar vi ju mest med avel och inte tävling.

// Suzanne ........och till Peter kan jag svara att jag gärna tar en tur på Sundbyholm någon gång när det passar

har egen starthäst sedan knappt 2 månader. Tror att det är ganska meningslöst att hålla på med trav "på riktigt" om man inte satsar på tävling. fast skogsmys med vagn e ju mysigt... :)
Min pålle e 7 :eek: , valack och jättesöt :love: :crazy: (det är det som är det viktiga i travtävlingar!) Piper Garden heter han och han ska väl starta nån gång i slutet av feb-början av mars hade jag tänkt... har lite vinter"vila" nu :d

http://community.webshots.com/user/pusslindi
Piper Garden, så ser ni bilder på honom. de fyra första är gamla, de andra är från nov.

Kul....jag var inne på din Lisas sida och såg att vi har samma kusk.....lugn, trygg och väldigt trevlig, eller hur ?
Intressant föl ni kommer att få :d Ser fram emot att se bilder på det i sommar. "Nafayette" brukar ju vara en "hejare" på att fixa fina kort på de små liven.

// Suzanne

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
317
Senast: Pegasus63
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Proffstränaren Anders Eriksson, 34, kör nästa lördag sitt största lopp någonsin: Svenskt Trav-Oaks. Stallet har också fått in sex hästar...
Svar
0
· Visningar
93
Senast: Gunnar
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
839
Senast: Cattis_E
·
Ridning Hur stor skillnad är det att skritta och trava på asfalt jämfört med grusväg om man bortser från halkrisken? Är asfalt hårdare/sämre...
2
Svar
24
· Visningar
1 957
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar