Om jag ska vara riktigt ärlig har jag inte sätt honom än det är en hingst och han kommer till Mantorp vilken dag så då åker jag ner och tittar på honom,Tomas Johansson har valt ut honom och han blev 1 år precis så vi ville inte ta honom från mamman förän nu det var så att jag hade ett sto Concordia O som sprang in nästan 700.000 kronor som jag bytte i sommras med denna häst så jag skriver och talar om hur han ser ut senare, det är inga fel på honom som jag vet om iallafall.

Synd att det inte gick så bra idag!Men det är bara att ta nya tag! :bump:

Smarta jag funderade också ett tag över hur du kom på det... hehe... var precis i dagarna jag uppdaterade hemsidan och fick med namnen :smirk:

/snurpe

Jag såg det också nu visste inte att snurpe hade lagt in det på sin sida det var smart jag hoppas att du hittar någon snart så vi kan mötas ute på travbanorna sen när du startar

*ler*Ja fast det dröjjer nog...men kommer ni hit och startar eller i närheten kommer jag och våldgästar er ;)

i det spåret siren fick var det rena betongen han fick inget fäste sedan när mats körde honom i sista kurvan vart han ut tryckt av hocky så han tappade massor av fart då men tog tillbaka det mesta på upploppet men där var det en mur av hästar så det fanns ingen lucka till slut Hocky fick böter för händelsen.

Till Färjestad har vi 10 mil.Årjäng är hemma banan!Sex mil till Arvika, Åmål och Norska momarken.20 mil till Örebro.

och det kom du på nu när vi försökte gissa hur hon tog det så snabbt så hade du skrivit facit redan

Årjäng är väl 1000 meters bana och Åmål 800meter eller är det tvärt om

Nej det stämmer!Åmål och Arvika är 800!

Årjäng har fina V75 tävlingar!*gör reklam* ;)

Mäh, jag har aldrig påstått att jag är smart :rofl: Jag mindes mest att jag nämnde Idee.. hehe.. så kan det gå... har ju precis fixat till sidan, har ju stått att jag rider Fanny fram till nu i dagarna :smirk:

/snurpe

Var snälla mot varandra nu!Jag hade kommit på det utan hemsida också!För jag är nämligen SJUKLIGT nyfiken!Hihi

då har jag tävlat på Åmål men kommer säker att tävla på årjäng i år lasse och jag kommer att åka upp ditt vid ett senar tillfälle kommer inte ihåg nu men det var något lopp vi ska vara med framåt vår sommar

Åh va kul!Då kommer jag och våldgästar dig, Snurpe och fina hästen:)))

så här heter Frasse Cedre d'Echalles så nu kan du skriva det också

idag skulle vi ha stannat hemma det började strula redan när vi kom till stallet det vissade sig att vi måste vara på Örebro redan vid elva och det skulle vi alldrig hinna till vi kom klockan ett med inga lysen på nya transporten och inga lyssen på bilen när vi skulle hem så vi skulle ha gott och lagt oss igen. Om vi kommer med startar vi på Åby den 17/1 ett lärlingslopp med 100.000 kronor iförsta pris det du snurpe

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
317
Senast: Pegasus63
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Proffstränaren Anders Eriksson, 34, kör nästa lördag sitt största lopp någonsin: Svenskt Trav-Oaks. Stallet har också fått in sex hästar...
Svar
0
· Visningar
93
Senast: Gunnar
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
839
Senast: Cattis_E
·
Ridning Hur stor skillnad är det att skritta och trava på asfalt jämfört med grusväg om man bortser från halkrisken? Är asfalt hårdare/sämre...
2
Svar
24
· Visningar
1 957
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar