Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig är det för mycket tråkigt arbete att hålla reda på var pengarna går på det sättet. Utan kör med mer grova ansatser och kollar av att det stämmer ungefär. Har provat den mer detaljerade varianten men det är inte för mig som tycker att begreppet pengar är något av det tråkigaste som finns i denna värld. Men extremt privilegierad att ha tillräckligt för att slippa ha superkoll på varje öre.Hur vanligt är det att ha en budget och följa den? Efter ha läst en tråd på häst känns det som många inte har koll på vart pengarna går? Jag känner mig mycket tryggare när jag vet vart mina pengar går.
En strikt budget har jag bara för vissa privata projekt inte för min vardags ekonomi. Jag vet ju vart pengarna gå ändå det är ju jag som betalar räkningarna och swishar eller använder mitt betalkort. Eftersom jag har en stadig inkomst och ett ganska rutinmässigt liv så är det ju inte så att det varierar så värst kraftigt. Jag vet vilken tid på året som mest pengar går åt.Hur vanligt är det att ha en budget och följa den? Efter ha läst en tråd på häst känns det som många inte har koll på vart pengarna går? Jag känner mig mycket tryggare när jag vet vart mina pengar går.