Inkörning av travare?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare travemma
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 163
T

travemma

Hej
Vad har det kostat för er som har lämnat iväg era hästar på inkörning?
Har ni lämnat till travtränare eller till andra?
Och vad har de gjort för pengarna?
Jag har ett sto som jag håller på och köra in, men jag har inte riktigt med den tiden, som jag och min häst behöver innan jag ska sätta för henne.
Allt har gått jätte bra hittils.

Emma!

Vet ej vad det ligger på i månaden, men du får nog räkna på 2500- 5000 i månaden. Med risk för att det är reklam kan jag själv kan jag varmt rekomendera Lasse Högstöm på Kalmartravet. Det borde vara din "hemmabana". Tar mycket väl hand om de unga och sköter om allt som har med inkörningen att göra. Han jobbar verkligen med dem! Sedan sköter han om hovslagare, veterinär, starter och allt annat.
Hans hemsida:
http://w1.471.telia.com/~u47104627/stall_hogstrom_index.htm

OBS! Jag är INTE släkt eller något sådant med honom, utan bara en väldigt nöjd kund!

Jag har min på jägersro för inkörning, räkna lätt med 6000-8000 ink moms.

Liknande trådar

Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 001
Senast: Pinus
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat... 2
Svar
34
· Visningar
1 872
Senast: Derivata
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 095
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
2 653
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka