Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Har insett jag på torsdag måste ringa upp en kusk och fråga om h*n vill köra min häst. Och jag har ingen riktig koll på vem jag ska...
2
Svar
24
· Visningar
1 736
Senast: cämela
·
Svar
16
· Visningar
5 713
Senast: jesse
·
Trav jag har idag köpt en 5-årig varmblodsvalack, importerad från Frankrike i januari. Han är 100% fransk.. Har en fråga angående...
Svar
16
· Visningar
1 297
Senast: **BORTTAGEN**
·
Trav vill bara veta det...nån som vet? hittar bara "in action" bilder och det visar nog inte hans bästa hållning precis :) /j
Svar
9
· Visningar
1 201
Senast: hille
·
T
Trav Måste få lite hjälp? 4 åringen skall kvala för fösta gången på tisdag :bump: Nu går åsikterna isär. Hon gick provlopp i Lördags (6/3)...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: Lindi
·
R
Trav Hej! Jag undrar hur mycket positionerna betyder i ett lopp. Varför jag undrar, jo min egen häst tävlade nyligen. Hamnade direkt i dödens...
Svar
3
· Visningar
1 178
Senast: Zandrah
·
S
Trav Häst med \"scenskräck\"? Jag har kliat mig i huvudet måånga gånger över ett sto som jag ridtränade förut. En väldigt speciell ung dam...
Svar
13
· Visningar
1 159
Senast: maiagull
·
I
Trav Vad tycker ni om debatten som blossar? Själv skämms jag varje gång herr Nilsson öppnar truten i tv-rutan, "hästarna känner det inte"...
Svar
13
· Visningar
1 317
Senast: maiagull
·
N
Trav Får då inget napp på sökning på nätet. Var på Axevalla igår och då på rundvisning försökte en av "rundvisarna" förklara vad det var för...
Svar
1
· Visningar
788
Senast: Petronilla
·
K
Trav Hej! Hur mycket påverkar skoningen hästen egentligen? Då menar jag inte just balansmässigt utan i tid. Om hästen går bra med järn runtom...
Svar
13
· Visningar
2 801
Senast: solros
·
X
Trav Jag och min käre pojkvän, har ofta rätt mycket diskussioner, angående bl a tungband... Jag har inte något emot användning i lopp men...
2
Svar
25
· Visningar
2 892
Senast: _xanth_star_
·
Trav Japp, jag HAR läst lite tidigare trådar här, men inte riktigt fått svar på mina funderingar! Nån som kan ge allmän info om monté, var...
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: mia
·
Trav Jag kollade ett stos avkommor på travsport.se, det står "4 svenskfödda avk.(inkl. mock)" Vad är mock? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 171
·
P
Trav På Onsdag, gör vår stjärna årsdebut efter några månaders vintervila :bump: Gissa någon som kommer ha nerbitna naglar....av spänning...
Svar
14
· Visningar
988
Senast: Peregrin
·
Trav närmar sig ytterligare. :crazy: :) Lutar åt att det blir i Boden. Ska försöka få tag i kusk till veckan. Nån som kan förklara lite om...
2
Svar
22
· Visningar
1 686
·
C
Trav http://www.travnet.se/www/public/webb/default.asp?menuID=1&dayID=2&banID=09&infoID=11339&infoTyp=nyhet...
Svar
8
· Visningar
965
Senast: Camarotheking
·
M
Trav Vi har fått ett bud från England via en tränare på Jägersro,på vår åttaåriga valack. Är det någon som vet något om travsporten i...
2
Svar
20
· Visningar
3 549
J
Trav Det tog 1 år och 2månader sen de frysmärkte mitt föl tills det blev registrerat och jag fick mitt hästpass. Jag har ju inte haft någon...
Svar
1
· Visningar
752
·
A
Trav Vet vad jag skulle vilja göra? Jag skulle vilja starta en nättidning med artiklar och råd för oss som amatörtränar våra travare - allt...
2
Svar
33
· Visningar
2 290
Senast: Lindi
·
S
Trav Är det någon som har en ponny med varmblods storlek på sitt norska huvudlag? Går det att använda till ponny? Går det att fixa till så...
Svar
1
· Visningar
841
Senast: Ina79
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka