Amatör-tränare se hit!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ankans
  • Startdatum Startdatum
hmm, kan ju iaf garantera att ni slipper påhopp på tävla trav av en av era egna... :smirk: för jag räknar faktiskt som att jag tillhör den här avdelningen...
Vet inte riktigt vad du hoppas att jag inte menar?

sorry, de e bara du som svammlar... :)
jobbar lite hos flera olika tränare osv och har nästan bara positivt att säga om travtränare överlag. tråkigt om jag uttryckte mig otydligt.
Det enda jag vet med träningsmetoder är att jag hittat rätt för just mig och min häst och att den antagligen inte skulle passa särskilt många andra :smirk: :banana:

ja, du har verkligen missuppfattat det... (jag måste ha snurrat till det rejält i mina inlägg eftersom ni båda två verkar ha missuppfattat mig... :confused:)
Jag ÄR travmänniska, jag TRIVS med travet, jag tycker att de flesta travmänniskor hanterar sina hästar BÄTTRE än många ridmänniskor, jag har ALDRIG påstått att travet bara har pengakåta farbröder...
hmm, måste nog gå tillbaka och läsa mina egna (tydligen förvirrande) inlägg... :confused:

vet inte, jag måste ha en förvirrande inverkan på folk :p :rofl:
Självklart tycker jag att min hantering och träning är bra för mig och min häst, annars skulle jag ju göra nåt annat. men lika självklart för mig är att respektera andras åsikter och ta lärdom av vad dom vet, dom flesta har ju hållt på med hästar betydligt längre än jag levt... :smirk:
hoppas att jag inte har snurrat till det för er igen... :o

:rofl: .......troligen var vi helt slut av alla tråkiga skriverier om trav i andra trådar så att vi båda överreagerade när det kom ytterligare en liten vink om någon tränare som gjorde något tokigt. Du har ju själv läst de "tråkiga" trådarna så jag tror att du har förståelse för att vi blev lite "nojjiga". Ber om ursäkt om jag missuppfattade dig :crazy:

Det är klart att du tillhör "oss" och det är klart att man ska ha nya idéer :love:

va bra! :D
kanske var lite framåt med "mitt sätt" oxå, är så van vid att få försvara mig hela tiden i stallet... :(

va bra! :banana:
jo, man blir ju lite nojjig efter alla dessa knas-trådar om att vi bara förstör våra hästar... :(
jag är ganska snabb på att försvara "mitt sätt" med, då jag hela tiden måste halvskrika och försvara mig i stallet... :(

OK :bow: åter till grundtråden (vi tappade ju tråden ett tag) :angel:

Ett ställe för oss amatörtränare är väldigt efterlängtat. Då vet man att läsarna har samma grundintresse .....kanske kan det finnas någon form av "frågelåda"/ forum där också.
Det behöver ju , precis som trådskrivaren skrev, inte vara så väldigt avancerat.

Vad jag vet finns det väl inget för oss amatörer på "nätet" :confused:
Tidningen vi får kommer alldeles för sällan.

hehe, ja vi får väl kanske diskutera trådämnet igen :eek: :rofl:
tycker fortfarande att det låter jätteroligt! :bump:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är 30 år gammal, jag har så långt jag kan minnas haft en depressiv läggning. För ungefär ett halvt liv sedan hade jag min första...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 285
Senast: krambanan
·
R
Hästmänniskan Hejsan alla! Bukefalos forum har varit mycket till hjälp i mina undersökningar, fast kände ändå att jag var tvungen att bli medlem...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 051
Senast: Casacha
·
I
Hästmänniskan Det har varit lite si och så med hästlivet sen jag började plugga på högskolan lite medryttarhästar hit och dit, men det går på något...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: Totola
·
Trav Hallå alla! Jag är en tjej på 26 år som är ny på detta forum. Jag är väldigt intresserad av trav och är själv andelsägare i två...
Svar
6
· Visningar
1 790
Senast: Nikkis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama