Mer provloppsångest

Neeej, för guds skull :rofl: :rofl: :rofl:

Närrå...hon är numer en rutinerad travartjej :bow: :bow: fast om o ikring sig är hon fortfarande.... Olle G har fortfarande inte hämtat sig efter deras "sammanträffande" :angel: :angel: :D

Menar du att det hade blivit en allt för stor chock för travsverige om hon och jag hade slagit oss samman? :)

Hon försökte säkert bara hålla reda på honom el nåt liknande och vad har han då att hämta sig ifrån? :angel: :D

Det blev ju inget. :(

Har konsulterat hovslagarn som inte hinner komma och sko om nu till helgen så det blir snabbjobb då ist och provlopp den 27. Ta i trä. Om inte jag begåvas med fler vet.räkningar el himlen faller ner el nåt annat trevligt. :)

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 037
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 828
Kropp & Själ Anonymt nick. Gör som andra. Varnar för långt inlägg. Jag har inga som helst bekymmer i världen e g e n t l i g e n men mår piss. Var...
2
Svar
31
· Visningar
2 659
Senast: Estrella
·
Skola & Jobb Efter att ha levt nu X antal månader tillsammans med min pv har vi kommit underfund med att hans grundskoleutbildning är/var kass i...
Svar
7
· Visningar
1 182
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • WE-tråden