Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Trav Jag ridtränar en tävlande travhäst sen ca ett år tillbaka. Han har blivit mycke bättre på senaste månaderna :) och går nu riktigt fint...
Svar
16
· Visningar
2 341
Senast: Elin_84
·
A
Trav Var kan jag hitta/söka på shettistravare?
Svar
2
· Visningar
833
Senast: annele
·
Trav *Suck* Återigen kan jag inte hitta den norska sidan där man kan söka på Norska kallblod, som ATG men i Norge...någon?
Svar
8
· Visningar
1 764
Senast: pinky
·
Trav Jag har lite funderingar gällande balanseringen på vår 4-åriga kallblodsvalack. Jag kan börja med att säga att han är ordentligt...
Svar
16
· Visningar
3 433
Senast: giffan
·
Trav Har ni någonsin sett en bättre häst??? :banana: Jag säger då det!! :love: Jag är riktigt glad att jag snart får ett Gidde föl!!! :D
Svar
3
· Visningar
917
Senast: jesse
·
Trav Har ni några exempel på små kallblodstravare som lyckats? Vi har en 4 åring efter Bork Rigel - Pilmin, hon är liten ca 140 i mkh och...
Svar
18
· Visningar
1 522
Senast: lainen
·
Trav Igår körde jag för första gången släde (timmersläde) med ponnyn som tidigare figurerat i trådar om skritt. Attans vilken fin skritt hon...
Svar
9
· Visningar
1 296
Senast: fiautanknuff
·
Trav Häromdagen pratade jag med en kompis som varit och hälsat på de som tidigare ägde mitt varmblod. De hade då pratat lite om min häst och...
2
Svar
37
· Visningar
2 576
Senast: Cilva
·
Trav Är det någon som vet vad den rör sig om??? Jag råkade få syn få att det skulle avhandlas på STC:s styrelsemöte häromdagen. Jag blev...
Svar
6
· Visningar
1 181
Senast: Rodham
·
L
Trav nu har jag haft min häst sen i november. vi köpte honom av en proffstränare för att han inte fick upp han i några tider. så pappa köpte...
Svar
3
· Visningar
923
Senast: Qula
·
P
Trav hej jag undrar om min häst har bra travarstam skulle vilja veta de om de är någon som kan hjälpa mig...
Svar
11
· Visningar
925
Senast: Pamme_Jaspin
·
Trav Undrar om det är någon här som ridtränar sin travare? I så fall hur och i vilket syfte? Detta gälelr då typ starthästar och hästar i...
Svar
9
· Visningar
1 023
Senast: Ina79
·
F
Trav hur utbildar man sig till travkusk????????? tacksam för svar mvh Tina
Svar
14
· Visningar
2 871
Senast: **BORTTAGEN**
·
Trav Vad betyder det att en travhäst är rakställd?
Svar
12
· Visningar
1 014
Senast: cämela
·
P
Trav Jag undrar bara om det endast är varmbloden som frysmärks eller om även kallblodiga travare brukar märkas?
Svar
6
· Visningar
1 012
Senast: Tosa
·
Trav Hästen bryter ner i banan, springer på tvären med rumpan åt vänster. Jag vill sätta sula på ena bak, men har helt förträngt vilket ben...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 324
Senast: anhe
·
R
Trav Hej! Har provat lite olika balans på mitt travsto. Nu senast gick hon riktigt bra i provlopp med aluminium tvärtå fram och aluminium...
Svar
5
· Visningar
1 582
Senast: Zandrah
·
Trav Nu kanske denna tråd flyttas till stamtavlor eller vad den nu heter men jag skulle vilja höra lite av er travarmänniskor ang. min pålles...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 968
Senast: Zuzzi
·
Trav Jag undrar om man kan hitta målfoton till äldre travlopp? Tänkte på dessa lopp: Loppen Endast de loppen där han placerat sig i dessa...
Svar
3
· Visningar
1 096
Senast: Jena
·
R
Trav Min älskade lilla dam har en tendens att knipa lite väl mkt med ändan och även skutta med densamma lite grann. Jag använder slaggjord...
2
Svar
20
· Visningar
3 212

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka