Bra travarstam?!

ja, "min Lajen" är en av de yngre Ask-hästarna vad jag har förstått... och han är -86a! :D
nåja, frågar man inte så får man inget veta! :)

Imu är vad jag förstått lätt att samarbeta med, och hon är snäll, men har en tendens att stå med öronen bakåt i stallgången...
Hon kan vara hur söt som helst, men försvarar sig gärna först med bakåtstrukna öron innan hon förstått att man bara vill kela!

Men de har ju nåt gemensamt i a f - snällheten! Tror inte Imu skulle skada nån med avsikt, om det inte vore som försvar!

hmm. det känns som att jag har hört namnet man vet inte varifrån..

Ja, att Path Moss är reserverad mot främlingar är nog det minsta man kan säga. :D
Hon har ju varit här ett par gånger för att semineras, och man fångade ju inte henne på betet hur som helst kan jag säga.

Ja JUST det...hon har ju varit hos er :D :D
Men hon är trevlig när man lär känna henne, eller när hon lär känna dig ;)
min giant chillare har gått tillsammans med hennes 1 års son ända tills i onsdags...han är STOR den grabben :D

jajamensan..Speedy Crown och Active Bowler....Riktiga klassiker båda två....

Ja han är någonting utöver det vanliga...faktiskt så måste jag faktiskt säga att min pålle har ärvt Speedy Crowns huvud (extriört) jag såg en bild på Speedy det såg ut som min pålle fast min är lite skäggig just nu men han börjar tappa all vinterpäls nu :)

Piper Cub var en väldigt snygg häst, pappan Tibur har lämnat många fina hästar. Vi hade bl.a en som gick på ridskolan där jag jobbade. Han var distriktsmästare i både hopp och dressyr. Syntes inte att han var travare förutom på frysmärkningen.
Morfar Snack Bar var också fin, en väldigt framgångsrik häst som lämnat en del bra hästar. En kompis till min familj ägde en bra häst efter honom, Flavius Bar.

:)

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag gör en tråd om dethär för att jag tycker att det kanske kan vara kul att höra andras erfaren heter! Men jag skulle vilja veta hur...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
9 286
Senast: Gunnar
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 060
Senast: Whoever
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 477
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Passar inte med min hund :(