Uppdatering...

Aroma : premie och kval innan årsskiftet.......kändes inte helt fräsch när farterna sänktes ytterligare....hältutredning- röntgen och nu opererad för lös benbit. Ska sättas igång igen om två veckor.

MEN !!!! Vi (eller rättare sagt min man) vann ett tidtagarur i Travrondens bildfråga nu i veckan :banana:...........man får glädjas åt det lilla.......troligen enda segern det här året, men man vet aldrig .......... :D

Kvalade "ufo" igår, från spår fyra så var det inget annat än galopp att räkna med, men han ställde sig snabbt så det gick vägen iaf. 20,8 gick han och det är jag väldigt nöjd med med tanke på de omständigheter som vart. Nu är det start den 27:e som gäller!

Rimson ska göra sin andra start i livet på fredag. Den första gjorde han i Juli 2001 (hrrm, men vissa kallblod mognar helt enkelt sent, iaf i skallen).
Jag tog ett för mig tufft beslut att lämna honom i träning hos en vän då jag inte hann träna fullt ut själv. Jag ville ge hästen en sista chans som travhäst annrs ska han blir ridhäst (min naturligtvis). Nu är det start på fredag så det är bara att hoppas.

PS. Det blir inte MINDRE nervöst bara för att man slutat träna själv :crazy: :crazy: :crazy:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka