Dags att låta honom gå:(

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Camarotheking
  • Startdatum Startdatum
Nu är det bestämt.Pappa ringde sin syster(som äger halva Hajen)Hon höll med oss och tyckte precis som vi.
Hon ville inte se honom innan han försvinner.Och jag förstår henne.Hon har inte sett honom på över ett år och allt runt honom med minnen och så har varit jobbigt för henne pga av att hennes man dog i cancer för 1 år sen drygt.Hon skulle fråga C(min kusin) om hon ville träffa honom...Sen kommer allt förhoppningsvis hända fort...ingen av oss mår gott av att dra ut på det..
:(

Klokt beslut. Jag fick själv lämna min älskade foderponny Brunte för tre år sen. Han hade astma och vatten i lungorna så ägaren tog hem honom för avlivning :cry:. Jag behövde inte ta beslutet, men det är hemskt att mista en vän!
Skickar massor av tröstkramar!! :)

På tisdag kväll är det dags... :cry:

Jag och veterinären(= kompis), hans pojkvän och en tjejkompis från stallet satt och kollade på band i måndags...det hugger i mitt hjärta...Nu kommer nog filmerna få ligga en bra stund innan jag tar fram dom igen...

Håll tummarna för att allt går som det ska på tisdag...

Ska tänka på dig och din vän då :cry: .Han kommer att få det så bra uppe hos sankte per äen om det känns svårt att tro det nu. Tids nog kommer videobanden att åka fram igen...

Jag har massa film på min älskade totte och jag ser relativt ofta på banden men blir inte ledsen utan ler istället åt allt kul vi haft..
*kram till dig*
mvh jesse

Tårarna är inte långt borta vill jag lova... :( Minns själv hur hemskt det var..:cry:
Men du är klok, en sån ägare som en häst vill ha. Som inser och tar beslut för Djurens skull, inte för sina egna känslor och behov. All heder till dig! :bow:
Tänker på er på tisdag...

Kram jenny

Den jobbigaste tiden är ju egentligen att väl fatta beslutet och sedan vänta på domedagen. Då det väl är över känns det som en viss lättnad. Tänker på dig..*kram*
mvh jesse

åh din stackare. du gör rätt, men jag förstår att det känns svårt var med som samma sak för några år sen och det är en hemsk upplevelse men du gör det bästa av situationen. kram.

Det mesta är väl redan sagt, du gör det rätta. Stor stärkande kram till dej, ska tänka på er på tisdag!

Kram Jenny

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka