Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Trav ...har godkänd hingst som pappa, får den starta i trav ändå?
Svar
2
· Visningar
823
Senast: ameo
·
Trav Hur gammal är hästen första gången man ställer ut den och vad ska den kunna då?? (shettis)
Svar
1
· Visningar
964
Trav Vilka 8 skulle ni vilja se göra upp i Elitlopps Finalen? Utan spår förslag: Scalet Knight Naglo Malabar Circle Ås Jag De Bellubet...
Svar
12
· Visningar
1 272
Trav Hej hej. Är inte alls insatt i travsporten men gillar att lära mig nya saker och tillhör skaran som anser att den som inget frågar får...
Svar
3
· Visningar
1 336
Trav Efter Lindis tråd kom jag att tänka på att Kalmar tydligen har två rykten varav åtminstone det ena verkar vara spritt över hela Sverige...
Svar
11
· Visningar
1 618
Senast: gulan
·
L
Trav pappa och lasse va ute med 3 2 åringar och så hade vi med min 6 åring! grejen var att lasse skulle köra min men sen fråga han om ja inte...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: Kia
·
Trav Då är det Wångendagarna, och jag ska köra mitt livs första travlopp :D Jag är jättenervös! Jag ska köra min lilla passhäst här på...
Svar
10
· Visningar
1 049
Senast: ghost
·
L
Trav jag ger upp, frågar er om min pålle... :smirk: alla (?) här har betydligt mer erfarenhet av både hästar och trav än vad jag har, så ni...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 074
Senast: Lindi
·
Trav har äntligen köpt en sele så jag kan köra mitt travarsto=). Men rockarden jag ska använda har inga "hållare" till skakelremmarna, kan...
Svar
3
· Visningar
973
Senast: vide
·
J
Trav När brukar ni slå på första paret skor på era tvååringar? De tidigare tvååringar som jag har haft så har det visats sig att hästen tex...
Svar
16
· Visningar
1 087
Senast: jesse
·
M
Trav Hur får jag fram det? Har varit och tittat på en treårig travhäst som aldrig varit startad, som vi tänkte ha som ridhäst. Det har varit...
Svar
6
· Visningar
1 102
Senast: lotta_k87
·
Trav Brukar aldrig vara på denna sida och läsa/skriva. Men på galopp sidan är det ofta mkt bråk om att det är djurplågeri med galoppen, är...
Svar
6
· Visningar
811
Senast: morbullan
·
Trav är det fort? vad betyder det egentligen? :confused:
Svar
7
· Visningar
1 006
Senast: goamarie
·
M
Trav Jag är medryttare på en fd. travare. Han har sprungit ganska bra på tävlingar och nu undrar jag om det finns någonstans jag få tag på...
Svar
3
· Visningar
859
Senast: Marrre
·
L
Trav Jag har ett 2 årigt kallblod, han verkar vara inne i en växtperiod,hur gör ni då? Jag själv har skickat iväg han på sommarbete i...
Svar
2
· Visningar
1 062
Senast: jonte
·
R
Trav Vilka kända uttalanden florerar innom sporten, sånna som folk verkar vilja tro på, utan att dom kanske har något med hästens...
2
Svar
29
· Visningar
2 028
Senast: **BORTTAGEN**
·
P
Trav Kom och tänka på det igår. Varför har alla hästar som tävlar i trav långa manar? Har aldrig sett någon travhäst(varmblod/russ/shettis)...
2
Svar
20
· Visningar
2 294
Senast: pinky
·
Trav Min valack suger luft när han tävlar. I sista starten satte vi på en svansgaffel och pulade dit en svamp, och det såg tätt och bra ut...
Svar
1
· Visningar
2 950
Senast: minihopp
·
J
Trav Har haft flera hästar som jag tränat i min backe(rundslinga med backe) och de har blivit irriterade efter ett tag på svanskappan. Visar...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
11 021
K
Trav Okej, Kalla mej blåst, men kan nån (gärna med bilder) förklata hur en sele för trav ska sitta? hur man selar, alltså.. :D
Svar
7
· Visningar
1 171
Senast: Kittgirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka