Tyda frysmärkning

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare MysigaEm
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 309
M

MysigaEm

Tänkte att ni har på "trav" kanske vet hur man gör. Pållen är frysmärkt, jag har hört någonstans att man kan pligga av pälsen där frysmärkningen är och då ser man siffrorna lättare. Stämmer de?

Jätte tacksam för svar!

jag tog reda på vad det står på min pålle genom att gå in på atg.se och söka på hans namn.. fick fram allting trots att det var över 12 år sedan han tävlade för sista gången...!

Tack! Tror att jag fått fram hennes nummer nu. Skulle vara intressant att veta om det finns nått om henne då hon är helt okänd och omhändertagen för varnvård.
Ska forska vidare nu.

kul att du fick fram numret!
Alla går det inte ens att tyda på när de är rakade... Min pålle har 1 oläslig siffra (1-2 andra är svårtydda), men han har ändå gått igenom än så länge... :confused: (har startat 19 gånger...) Sist (kvalet i december) blev kontrollanten lite orolig, men sa sen att han har ju startat här förr så då godkänner vi det :D

Liknande trådar

Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat... 2
Svar
20
· Visningar
2 042
Senast: Sel
·
R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 507
Senast: hastflicka
·
Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt... 2
Svar
36
· Visningar
3 364
Senast: Cambrie
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 326
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka