T tuslus 2 Jul 2004 #24 OO grattis! kuuul! Jag inbillar mig att jag ska kvala min tjej 22 juli... om jag törs och allt funkar som det ska
OO grattis! kuuul! Jag inbillar mig att jag ska kvala min tjej 22 juli... om jag törs och allt funkar som det ska
nilema Trådstartare 3 Jul 2004 #25 ja letat har man ju, hittat ett lopp i slutet på juli som skulle passa, så vi får väl se vad som händer...
ja letat har man ju, hittat ett lopp i slutet på juli som skulle passa, så vi får väl se vad som händer...
nilema Trådstartare 5 Jul 2004 #26 startdax! Har anmält och kommit med.... Så nu drar vi snart till Lycksele för att debutera, om jag nu får bilen fixad (blåst kamremmen )
startdax! Har anmält och kommit med.... Så nu drar vi snart till Lycksele för att debutera, om jag nu får bilen fixad (blåst kamremmen )
L Lateste 5 Jul 2004 #27 Re: startdax! Lycka till! Kvalen brukar ju vara mycket nervösare än starterna... Hade min häst ut i montékval för ett par veckor sedan, satan vad nervös jag var!
Re: startdax! Lycka till! Kvalen brukar ju vara mycket nervösare än starterna... Hade min häst ut i montékval för ett par veckor sedan, satan vad nervös jag var!