Missa inte...

va duktig han var! å vacker me! :)
alla pållarna sprang fort igår! har faktiskt kört en av de nya sv. rekordhållarna! :D Staro Udine körde jag lite när hon var bäbis. :)

*kikar på atg* oj då, titta där! inte konstigt att de sprang så fort! :rofl:
nån annan man ska hålla koll på sen är Staro Va Bene, det blir en häst det!!! :eek: :bump: :bump:
Har inte kört honom, men han är bara såååå fin!!! (det ska man va med den stammen...)

Kul att det gick så bra!!! :)
Och lycka till me nya pållen också!!

Håller gärna tummarna på ONSDAG :D I dag var det Axevalla :angel:
Någon som såg Terrosan i ardennerloppet på TV. Tjocken promenerade hem sin första seger :D

Håller oxå tömmarna,på onsdag!

Såg ardennerloppet ,promenera var ordet,urgulligt! :bow:
Stally

japp! :D Fast den pållen var inte så svår att se det på... Superstam å så riktigt utstrålade han klass, redan som 1-åring... :crazy:
(hoppas du svarar på min licensfråga om du vet!!!)
just nu känner jag att den här hästen kommer bli RIKTIGT BRA!!! :bump: :bump: (observera att jag inte säger på vad... :o)

jag vet ärligt inte om licensen, men tror inte du får ha b licens om du jobbar hós a tränare, då får du nog bara ha e licens

Hej Martha!! Hur gick det för honom?? såg resultatet men kommer inte ihåg... :o
Kram :)

Han var trea på Valla...
Vann starten efter i Hagfors
Distanserad efter jättegalopp på Romme
Nu startar han på Valla på onsdag igen( inte med på TV:n)

JA, gör det :bump: :bump:
Jag ids inte åka så långt :crazy:
Hälsa från "mamma" och ge en puss på mulen...

Du får inte ramla baklänges för han har blivit så otroligt Vacker :love: :love:

Liknande trådar

Fritid Världsvana resenärer! Slutet av november åker jag till Paris på egen hand några dagar för konsert, men jag har inte rest själv sedan...
2
Svar
28
· Visningar
1 969
Senast: Tokyo
·
Övr. Hund Idag körde vi premiär för hundarnas nya dragselar. Hundarna är av vinthundstyp, selarna varsin N*nst*p D*gw**r Fr**m*t**n. Det var lite...
2
Svar
28
· Visningar
2 300
Senast: Nytant
·
Hästvård Min fyraåring har bott borta och fått växa upp i en bättre flock än jag kunnat erbjuda hemma. För en dryg månad sedan kom hon hem och...
2
Svar
38
· Visningar
4 624
Senast: Stereo
·
Övr. Barn Hur stor koll har ni på de sociala medier som era barn är på? Hur stor koll har ni på de sociala mediers åldersgränser? Tillåter ni för...
2
Svar
39
· Visningar
4 673
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar