Missa inte...

Nåja...nån var ju lite snabbare :D :D

Men klart att vi är nöjda...14 sista 1000 i sitt livs 5:e start..Kusken ringde faktiskt nyss och sa att det heller inte var helt utsålt..hästen har flyttat förra veckan, foderbyte och har inte startat på nästan en månad....

Så visst har man förhoppningar :D Aarum är dessutom en klok kusk, han kör inte skiten ur hästen för han vill ha nåt att åka med även efter denna starten :bow: :bow:

Spelar roll då att ngn var snabbare!Det hade inte jag tyckt om det var min häst som gått den tiden i det läget!

Tycker om Dagfinn:)
Fast Millan körde han skiten ur :D*asg*

Ngn var snabbare,svenskt rekord gick den så det var kanske inte så konstigt :D

Han är väldigt läcker!

Såg du mitt nya tillskott??

milord.jpg

Man bugar Ville Världsvan , Aarum Dagfinn!
Är det din fina häst?
För den oinsatte,önskas lite information.
Föresten en gång för m.k.t länge sedan bodde jag i Värmland,skulle börja jobba hos någon Alf kommer inte ihåg efternamnet men jag tror han hade en bra häst , kan ha varit Hazel,
åldern du vet....
Många grattis!!!!!!!!!!!!!
Stally,ledig idag. :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

Noterade just att det var din uppf.
och att sambon är deläg. :)
Vänl Stally

Tar mig friheten och svarar.

Martha är uppfödare till Ville.

Hej igen!
Jag tror Nilsson,men är inte helt säker.Han va ju nästan pensionär redan då,tyckte jag som var 16.
Det var en tandläkare i Kristinehamn som fixade jobbet han hette i alla fall oxå Alf men Gustavsson i efternamn.
Det blev emelleritid inget då jag lyckades slå skallen när jag red en äcklig gallopör.(på den tiden , utan hjälm.)
Istället för jobbet på Färjestad blev det en lång sjukhusvistelse.
Annars kunde vi kanske varit grannar!
Vem vet? Stally :)

:D Ja...å nu bor du i "Stallet" i stället för Värmeland :rofl: :rofl:

Jag vet inte om Alf lever längre faktiskt.....men hans ättlingar håller fortfarande på :)

Jag glömde (för många slag mot huvet du vet)
säga att jag bodde i värmland när allt detta intr.
närmre bestämt i Bosjön 2 mil från Filipstad.
Där jobbade jag åt en tokig jockey som hette Flemming Nöörgard.Är det i dina trackter?
Du behöver ju inte svara om du inte vill,
själv bor man ju i stallet........ ;)
V. h Stally

Näää...där bor inte jag....Jag är ju ganska så oanonym så jag kan tala om att jag bor i Ransäter, ung 5 mil Norr om Kd....

Jahapp,ut ur dimman,bor i skärgården.Närmre bestämt Ljusterö.5mil fr. sthlm.
Pisslotta,öh dopingass. du vet......kanske det kanske....
i alla fall kul å prata med folk man aldrig sett! :)
Stally

Liknande trådar

Fritid Världsvana resenärer! Slutet av november åker jag till Paris på egen hand några dagar för konsert, men jag har inte rest själv sedan...
2
Svar
28
· Visningar
1 969
Senast: Tokyo
·
Övr. Hund Idag körde vi premiär för hundarnas nya dragselar. Hundarna är av vinthundstyp, selarna varsin N*nst*p D*gw**r Fr**m*t**n. Det var lite...
2
Svar
28
· Visningar
2 300
Senast: Nytant
·
Hästvård Min fyraåring har bott borta och fått växa upp i en bättre flock än jag kunnat erbjuda hemma. För en dryg månad sedan kom hon hem och...
2
Svar
38
· Visningar
4 624
Senast: Stereo
·
Övr. Barn Hur stor koll har ni på de sociala medier som era barn är på? Hur stor koll har ni på de sociala mediers åldersgränser? Tillåter ni för...
2
Svar
39
· Visningar
4 673
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar