Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Vet ej om denna ligger rätt... Jag ska skaffa pass till min två fd travare, hur gör jag? PÅ stuteriet där jag jobbar, fyller ena...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: zilla
·
Trav Nu är lådan packad, hästtransport inlånad (då min egen står i tusen bitar...) och shettisen nybadad. Tyvärr är hon bara halvklippt då...
Svar
1
· Visningar
904
Senast: stally
·
Trav Några frågor för er som kör/rider lopp: Har ni klocka med er? Vad klockar ni? Varför?
Svar
11
· Visningar
1 314
Senast: ghost
·
Trav Undrar om Giant Diablo är så fruktansvärt överlägsen alla andra, eller hur reagerar hon på att få tryck/svar?? Det är ju ena riktiga...
Svar
15
· Visningar
942
Senast: Lilla
·
Z
Trav Efter mycket övervägande har jag nu beslutat mig för att skaffa mig en travare igen! Men jag vill ha en som kommer direkt från banan och...
Svar
4
· Visningar
1 396
Senast: martha
·
Trav har en häst som jag leasar...ägarn påstår att han har pass till honom..e det samma pass som kommer att gälla från 2005...Det nya...
Svar
12
· Visningar
1 384
Senast: solros
·
Trav Idag satt jag på min fina pålla för första gången!! hon är sex år och tanken är att hon skall starta några gånger till, vill dock mest...
Svar
6
· Visningar
6 263
Senast: Djurjouren
·
Trav jag har nu sålt mina andelar i mina aktiva travhästar. :cry: Kommer nog att köpa någon ny någon gång ,,när vet jag dock inte. Hoppas...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: zilla
·
Trav För två år sen var det två föl i vårat stall. Ett halvblod och ett varmblod. Varmblodet åkte iväg efter nåt år och sattes i träning och...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: minihopp
·
A
Trav Jag har en 4 årig trav hingst. Han ridtränas 5 dagar i veckan och han har sedan födslen varit extremt hingstig, (han ska kastreras i...
2
Svar
39
· Visningar
1 821
Senast: nitus
·
L
Trav :cry: Var ute och körde min pålle igår, han har varit skitfin på sistone så jag brydde mig inte särskilt mycket om att han var lite...
2
Svar
24
· Visningar
2 237
S
Trav Vad tycker ni om hans låt???? Victory :love: :love: :love: :love: :love: Gå in på www.victorytilly.com
Svar
14
· Visningar
1 696
·
Trav :bump: :bump: :bump: Idag var jag på trav för första gången i mitt liv såg jag när de sprang ett lopp! Virre från Farmen var där...
Svar
1
· Visningar
696
·
Trav Nu har jag blivit med travare :-)och när jag rotade fram min gamla sele som jag köpte väldigt begagnad för 10 år sen så insåg jag snabbt...
2
Svar
30
· Visningar
3 280
Senast: jari
·
P
Trav någon som sysslar med monté på kallblod??
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Maddizz
·
Trav Det här inte vad ni tror att det är , men det fanns engång en häst som ägdes av en liten Krims...som faktiskt var trea på en travbana i...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: Krims
·
S
Trav Meningen var att jag inte skulle berätta det här för någon än, men fan, jag kan inte hålla mig. JAG kanske blir med häst. Jo, det är...
Svar
1
· Visningar
932
Senast: Snurrfian
·
Trav Jag har precis hämtat hem min första egna travare, ett fyraårigt sto e: Gum Ball. Har större delen av mitt liv sysslat med ridhästar, så...
Svar
19
· Visningar
1 836
Senast: minihopp
·
C
Trav Hur hög ska en shettis vara för att kunna starta på ponnytrav i den shettis-klassen..?? Vissa säger att shettisen inte ska va högre än...
Svar
9
· Visningar
2 283
Senast: gonkan
·
Trav Hur gick det med Ville?? Såg han var en bit efter i mål...men hur gick loppet??
Svar
2
· Visningar
834
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka