Selar och sånt.

annars kan du ju ringa runt till ex biderman o co om dom har kvar nån sele från då dom såldes...allt kanske inte är utsålt....
Jag kan höra på "min" shop på färjestad om du vill....

Ja, gärna!!!!! Jag har hör mig för hos de shoppar jag käner till, men den som hade mest hade en däckel....

Re: Simpanen

Yeager & Beck säljer Simpanen, men nu har du säkert snart en Tärnsjö ju*S*. Tips annars är att leta utrustning via www.hastnet.se där hittar du länkar t det mesta för häst

Näää... :( Han var ju nästan säker på att han hade...men typiskt :crazy:
ska hålla ögonen uppe, men det kan kanske vara svårt att få tag på...iallafall beg...om det inte är nån som ger sig helt med travet förståss....

Sv: Selar och sånt.

Åh så du har blivit travhästägare igen! Grattis!
Finns det någon bild undrar jag som det bildfreak jag är? :-)

Köpte en beg QH däckel, dock utan bukgjord. Men otroligt fint renoverad av sadelmakare, billigt var det oxå.
Så leta inte för långt bort. ;)

Köpte en beg QH däckel, dock utan bukgjord. Men otroligt fint renoverad av sadelmakare, billigt var det oxå. Hittade den här på Bukefalos!
Så leta inte för långt bort. ;)

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 412
Senast: Snurrfian
·
Småbarn När jag var yngre läste jag en bok som handlade om att få svart bälte i vardagseffektivitet. På den tiden var jag intresserad av sånt...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 610
Senast: Voeux
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I början av maj ramlade jag plötsligt ner i ett djupt svart mentalt hål på livets stig. Så min maj månad har tillbringats nere i det...
Svar
4
· Visningar
1 018
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 417
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama