Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Trav Sitter här en lördags natt och känner mig lite förvirrad. För att göra en lång historia kort: i juni skickade min pappa ner en av sina...
Svar
7
· Visningar
1 112
Senast: Salandge
·
C
Trav Hejsan Jag har precis fått min första häst som jag ska träna helt ensam och nu bubblar det upp en massa frågor som jag inte tänkt på...
Svar
4
· Visningar
1 056
Senast: Just_A_Lady
·
L
Trav har tänkt på en sak väldigt länge nu, när man kör häst så om de pullar så håller man ju ihop dem,.. men när man rider då ska man ju vara...
Svar
2
· Visningar
874
Senast: anhe
·
Trav Nu får vi hålla tummarna fär Isz'es hästar idag när dom skall säljas på auktionen... :bump: Igår var det ju grymt dåliga priser på...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 726
Trav Nu äntligen fick han utdelning på sin fina form...Ajax gick o vann Hästägarkannan på Skellefteå igår :bow: :bow: jag sålde honom...
Svar
5
· Visningar
827
Senast: stally
·
Trav ...skall min andra 00:a kvala...KrångelPelle med stort P :D Ville Världsvans kompis....New Kid in Town skall äntligen äntra...
Svar
12
· Visningar
1 008
Senast: lsz
·
L
Trav Jag undrar vad som hände med Colorado IT. Är inte så travkunnig men har dock följt med lite till och från. Jag minns denne tjusige fux...
Svar
3
· Visningar
967
Senast: Nebraska
·
Trav har jag misslyckats med kapitlat :crazy: .Har letat länge efter en till häst.Grundkraven har varit helst inget sto,och absolut ingen...
Svar
15
· Visningar
1 229
Senast: lsz
·
F
Trav nån som har ett bra kommando flr att få en envis shettis att börja trava direkt . är det "ss" man använder elr är det nått jag...
Svar
3
· Visningar
1 095
Senast: lila
·
Trav Hur går provloppen till på era banor? Har hört att det tillämpas en "Master-metod" på Bergsåker. Det innebär att man inte får köra om...
2
Svar
23
· Visningar
2 357
Senast: Ina79
·
C
Trav Kan man det? Det kom nämligen en ny häst till vårt stall som är 75 % fullblod och 25 % travare. Den är frysmärkt å allt. Tydligen hadde...
Svar
10
· Visningar
1 410
Senast: solros
·
Trav Min ferrari har vilat sig i hagen i tre månader, nu har jag börjat skritta och trava i lugnt tempo både i vagn och under sadel ca 3 ggr...
Svar
4
· Visningar
872
Senast: martha
·
Trav ...Till att köpa en Protrainer....är det nån som tränar/tränat med en sån?? Vi har ju haft en gammal banvall att träna på men du har...
Svar
16
· Visningar
2 304
Senast: Djurjouren
·
M
Trav Jaha då var "semestern" slut då. Ettåringen är hemplockad från betet, satt för vagn igen och skötte sig bra :) . Nu kommer...
Svar
14
· Visningar
1 479
Senast: minihopp
·
Trav ska man rapportera det till sekkis? Den nya boxplatsen (som vi flyttar till på tisdag! :bump: ) är godkänd.
Svar
3
· Visningar
954
Senast: PiperGarden
·
Trav Jag vet inte riktigt vad jag skulle lägga den här tråden. Tycker ni att det här stämmer in på den amerikanska varmblodiga travaren...
Svar
15
· Visningar
1 398
Senast: solros
·
Trav Jaha, nu är det så där stillsamt igen, så jag tänkte passa på att ta upp något jag ändå funderat på. Hur gör ni andra, formtoppar ni...
2
Svar
24
· Visningar
3 729
Senast: PiperGarden
·
B
Trav köpte mig för ett tag sedan ett travsele och en speedcart till min lilla nughäst för att börja köra in henne. håller för fullt på och...
Svar
3
· Visningar
921
Senast: Balans
·
Trav För Vourio (Jari) Så glad!! :rofl: Förre ägaren till min valack har fixat det, dom fick se när jag höll på med mina egna hästar...
Svar
8
· Visningar
1 099
Senast: CA
·
Trav Hejsan! Jag har ett kallblod och har funderat på om vi kan ställa upp i ett montélopp, men jag har som vanligt några frågor. Har...
Svar
1
· Visningar
1 159
Senast: anhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka