Formtoppning

Sv: Formtoppning

förresten, nu får ni klara er utan mig till nästa söndag! åker till Kreta i natt!!! :bump: :bump: :banana:
ha det så trevligt i kylan och regnet! :p :D

Funderar på att prova sån där serenitypasta nästa autostart... som kan bli 4/10 anmäler imorgon! Han hetsar ju upp sig rejält bakom bilen, och jag vill inte köra längre el hårdare intervaller före.

Humelibumlan skrev:
Va taskig du är! :mad: :mad: :mad: ;)
Hoppas du får en super semester!

tack! jo, det var superskönt! en vecka på 5-stjärnigt hotell (mamma var på kurs där så jag var ressällskap). jättefint med mycket snygg dyklärare (både med och utan kläder) (äsch, nu funkar inte smileysarna för mig, men här skulle va en generad och en visslande iaf. =0P )
under tiden har stallmänniskorna dummat sig med in häst och varit dumma mot min hästskötare, så han ska flyttas så snart som möjligt!!! :mad:

Humelibumlan skrev:
Va taskig du är! :mad: :mad: :mad: ;)
Hoppas du får en super semester!

tack! jo, det var superskönt! en vecka på 5-stjärnigt hotell (mamma var på kurs där så jag var ressällskap). jättefint med mycket snygg dyklärare (både med och utan kläder) (äsch, nu funkar inte smileysarna för mig, men här skulle va en generad och en visslande iaf. =0P )
under tiden har stallmänniskorna dummat sig med in häst och varit dumma mot min hästskötare, så han ska flyttas så snart som möjligt!!! :mad:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 590
Senast: Mia_R
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 999
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 426
Senast: mamman
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka