Gosegubben igen då........

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare stally
  • Startdatum Startdatum
Är också på Gävle imorgon, (utan häst) Vem har du till start? håller en tumme för er. :banana: :banana:

Oops :o Hade för bråttom (ivanlig ordning) såg namnet nu. Då vet jag vilka jag ska kolla in.

Du måste oxå komma å hälsa på oss!! :)

En Minihoppsbuketräff kan vi kalla det!!!!! :bump:

Alla får ursäckta om man är grön i ansiktet och onåbar..... :p

Men dra dig inte hälsa på mig endå!!!!!!!! :D

Det måste ju vara lätt att hitta dig då. Eller ? det kanske finns flera gröna på stallbacken imorgon. :rofl: :rofl:

Det skall isåfall vara om du förväxlar mig med några strandade UFON :bump: :bump: :bump:

Jag hade inte tänkt avslöja det, men när jag jobbade på travet blev jag helt övertygad om att det finns UFON på Gävle. Tala inte om det för någon. :rofl: :rofl:

Appropå UFON,kände vi oss som när hästen började "passa"
bakom startbilen så blev det galopp! :cry:

Vi hade helt enkelt "lättat" honom för m.k.t.

Han gick dock 14,3 n.rekord,och var totalt oberörd efteråt ,gubben jagade inget och loppet var för kort för att han skulle hinna ikapp,han var dock inte sist.

Han var totalt oberörd efteråt och förra tränarn sade att han aldrig sett honom så fin,så nu är det bara pån igen.

O gud vilken god och rolig kompis han är!!!Clownen alltså!!
:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 143
Senast: soom
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 180
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 741
Hemmet Jag håller på att se över min ekonomi nu när man blivit (ensamstående) mammaledig och det är ju inget skämt kring att man inte blir rik...
Svar
15
· Visningar
1 274
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama