Gosegubben igen då........

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare stally
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 1 477
Är också på Gävle imorgon, (utan häst) Vem har du till start? håller en tumme för er. :banana: :banana:

Oops :o Hade för bråttom (ivanlig ordning) såg namnet nu. Då vet jag vilka jag ska kolla in.

Du måste oxå komma å hälsa på oss!! :)

En Minihoppsbuketräff kan vi kalla det!!!!! :bump:

Alla får ursäckta om man är grön i ansiktet och onåbar..... :p

Men dra dig inte hälsa på mig endå!!!!!!!! :D

Det måste ju vara lätt att hitta dig då. Eller ? det kanske finns flera gröna på stallbacken imorgon. :rofl: :rofl:

Det skall isåfall vara om du förväxlar mig med några strandade UFON :bump: :bump: :bump:

Jag hade inte tänkt avslöja det, men när jag jobbade på travet blev jag helt övertygad om att det finns UFON på Gävle. Tala inte om det för någon. :rofl: :rofl:

Appropå UFON,kände vi oss som när hästen började "passa"
bakom startbilen så blev det galopp! :cry:

Vi hade helt enkelt "lättat" honom för m.k.t.

Han gick dock 14,3 n.rekord,och var totalt oberörd efteråt ,gubben jagade inget och loppet var för kort för att han skulle hinna ikapp,han var dock inte sist.

Han var totalt oberörd efteråt och förra tränarn sade att han aldrig sett honom så fin,så nu är det bara pån igen.

O gud vilken god och rolig kompis han är!!!Clownen alltså!!
:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 490
Senast: julgrisen
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 203
Senast: NilHe
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 059
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 197
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka