Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
martha skrev:I det loppet som är rikstotolopp är det det, samt i alla rikstotolopp och där förstapriset är över 100 eller 150 000....chansen för att man skall in på dopingen är ju ganska stor på en sån dag som onsdagar på Valla....så jag skulle definitivt inte chansa på nåt...
Snurrfian skrev:Fast det är ju inte någon som är misstänkt för doping som har sagt utan det är de som utreder dopingfallen som har sagt att de vill titta på om den möjligheten finns. Det är så otroligt små mängde som ger utslag på proverna så varför inte? Om man har ätit en värktablett själv så kommer supstanseran ut i kisset och om då hästen slicka i sig det så varför skulle de inte synas? Den verksama supstansen i ipren fungerar inte på hästar så varför skulle man dopa sin häst med sånt som inte fungerar? Till och med gelen är det för låg för att det ska fungera på hästar.
solros skrev:Inte fler prover nu utan färre. Läs en gång till?
PiperGarden skrev:>Salandge
om det är matrester eller liknande SKA MAN INTE sätta in hästen i boxen utan direkt gå och begära en annan box! har man verkligen fått lära sig nu... förresten, om ingen begär det, varför ska dom då förbättra rengöringen?
// gamla Lindi
zilla skrev:Det står om detta i gårdagens travronden
ghost skrev:Och på Travsport i dag...
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska tycka om detta, man kan ju undra hur mycket som kan "hoppa" från häst till häst osv...
/// ghost