Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Trav än för muskler att värmas upp tillräckligt-därför är uppvärmningen en otroligt viktig del av träningen" :banana: Om detta och mycket...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 705
Senast: ghost
·
Trav Jag som inte skulle ha något mer varmblod... :crazy: Gissa vem som hämtade en slakthäst förra veckan? :angel: Gissa vem som står här...
Svar
17
· Visningar
1 129
Senast: Jamtland
·
Trav I senaste travronden (tisdagens) tinns det en bild på ett franskt sto som vinner, kommer inte ihåg vad hästen heter.. Vad har hästen för...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: Montéryttare
·
Trav Finns det statistik på vilka som är bäst som tävlingshästar ( ston eller valacker). vilken föredrar ni om ni skall köpa unghäst?
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: solros
·
Trav starta med detta bettet? Länk :confused: Tror det skulle passa Morrhoppan perfekt!
2 3
Svar
52
· Visningar
4 045
Trav Nu måste jag få höra lite olika teorier av er bukfalare.... Jag har ett 3årigt sto, som just nu är helt omusklad, växer samt har 0...
Svar
4
· Visningar
866
Senast: Zandrah
·
P
Trav Hej! Snabb fråga! Avkomman till vårt sto startar i Finland idag. Sitter och letar efter resultat - och sliter mitt hår!!! :D :D Han...
Svar
1
· Visningar
1 762
Senast: ameo
·
S
Trav Vilken stam skulle ni välja?? :bump: om ni skulle skaffa en 1,5-2 åring?? Själv är jag ute och kikar lite.Det får nog bli ett...
Svar
11
· Visningar
1 358
Senast: cusan
·
J
Trav :eek: dax att "damma av" termometern igen då... Läste att hela Romme är isolerat :crazy: Och att dom som varit där senaste veckorna...
2
Svar
20
· Visningar
1 560
Senast: jari
·
P
Trav Det fanns en tråd här på buke för inte så längesedan där MSM diskuterades flitigt, jag kan inte hitta igen den tråden är det någon som...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: peak
·
E
Trav Har hört att man får rida med ridhjälm istället för travhjälm... Någon som vet? Jag kan ju aldrig hålla rätt på reglementet...
Svar
12
· Visningar
1 715
·
Trav Vad är eran erfarenhet av "bakrädda" hästar som skenat med vagn och kanske kickat i vagnen någon enstaka gång? Går det att träna bort...
Svar
16
· Visningar
2 197
·
Trav jag har nu en 2-åring efter Hi Majesty som skulle gå premielopp var det tänkt, emn vädrets makter spelade in och så fick hon en lätt...
Svar
2
· Visningar
834
·
Trav Näeee... Nu Vann han IGEN :banana: :bump: :bump: Black Flyer 15,8 2660 V ....5 längder :D:D
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 491
Senast: jari
·
R
Trav Här kommer jag igen med ännu en fråga :crazy: Jag har min ponny försäkrad hos S*eland, 5000 i liv och dubbel Vet. vård. men jag har...
Svar
3
· Visningar
972
·
Trav Helt fantastiskt, anmälde till Örebro (trots att det aldrig går bra där) bara för att anmäla, finns lite dåligt med proppar, och kom...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 367
Senast: Snurrfian
·
C
Trav nu kommer jag väl dö av nervositet...på torsdag gör min lilla flicka sin debut som vuxen :confused: :crazy: det gör ju inget bättre...
Svar
10
· Visningar
837
Senast: trolljahn
·
R
Trav Vet ni om några bra böcker som man kan tipsa en man som börjat med travhästar på äldre dagar? Han har liten kunskap men vill gärna lära...
Svar
10
· Visningar
1 582
Senast: Rikkan
·
M
  • Låst
Trav Hej på er alla travare!!! Jo jag har ett problem med just en travare!!! Jag vet att hästen har gått på banan och har tävligs vanan...
Svar
1
· Visningar
812
·
Trav Lägg namnet på minnet.. för här ska det springas in pengar :) Nä lite realistisk får man väl kanske vara, men lillskrutten klarade...
Svar
5
· Visningar
801
Senast: Sablar22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka