Då var det dax igen..

Sv: Då var det dax igen..

Humelibumlan skrev:
Såg aldrig eran tyvärr :(

Det var lika bra det... Hon galopperade i starten och sen lackade hon ur... Hon vill ju vara först och när hon inte fick det så vägrade hon att springa... Hon tog i när han gick på i tredje spår men då var det någon som gick ut framför och då blev hon smutsig... ;)
Dessutom körde han med skor fram och det gillade hon inte heller så nu är det bestämt att det blir vintervila några veckor och sedan vinterträning... Så nu blir det inget trav för mig på ett tag...

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 143
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 930
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 045
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka