Hjälp med en travare

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Medea_1
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 814
Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Medea_1

Hej på er alla travare!!! Jo jag har ett problem med just en travare!!! Jag vet att hästen har gått på banan och har tävligs vanan!!! Men problemet ligger i att jag vill få henne att kunna gå bakom en annan häst utan att bete sig som ett skenande ånglokomotiv!!! Hur gör jag??? :confused:

Sv: Hjälp med en travare

Medea_1 skrev:
Hej på er alla travare!!! Jo jag har ett problem med just en travare!!! Jag vet att hästen har gått på banan och har tävligs vanan!!! Men problemet ligger i att jag vill få henne att kunna gå bakom en annan häst utan att bete sig som ett skenande ånglokomotiv!!! Hur gör jag??? :confused:
Problemet rör inte en tävlande travhäst och har inte sin lösning hos travfolket som VILL att hästen ska springa fort.
jag flyttade din förra likadana frågan för att dne var felplacerad, VARFÖR lägga in en likadan tråd till?
Ridtravare SKA INTE diskuteras här!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 170
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
578
Senast: Lavinia
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
505
Senast: Elo
·
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 240

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka